5323
Sök

Placering vr6-emblem

Bakhjulskrafs
1 479 Inlägg
18 juli 2012
Trådstartare
Jag har inskaffat ett helt nytt vr6 emblem som jag tänkte placera på bilen då den saknar emblem helt.

men frågan är vart.. det är snyggt att ha på grillen men likt förbaskat ser det bra ut att ha under baklyktan.

var tycker ni att det ska sitta?

mvh Alex

633 Inlägg
18 juli 2012
är inte mycket för de med emblem tycker de är snyggare. sen ve ingen va man har under huven big_smile

men annars under baklyktan

mvh

klabbarpan
3 041 Inlägg
18 juli 2012
Eller så placerar du vr6 emblemet i vitrinskåpet hemma, och skaffar ett gl emblem istället;) mycket roligare:B

Bakhjulskrafs
1 479 Inlägg
18 juli 2012
Trådstartare
nixon89 skrev:
Eller så placerar du vr6 emblemet i vitrinskåpet hemma, och skaffar ett gl emblem istället;) mycket roligare:B

haha ja ett golf gl emblem skulle vara nåt när man rödljusrejsar, "fan vad den gick för att ha 90hk sunkpaket" big_smile

klabbarpan
3 041 Inlägg
18 juli 2012
Alex-s skrev:
nixon89 skrev:

haha ja ett golf gl emblem skulle vara nåt när man rödljusrejsar, "fan vad den gick för att ha 90hk sunkpaket" big_smile

Haha ja, det har ju både för och nackdelar :p min v70 är en bifuel, och har självklart ett bifuel emblem bak. Dock är blen stylad vilket verkar få många att tro att jag monterat detta sj. Försöker racea hela tiden xD känns inte lönt med 140 ponnisar:(

32 Inlägg
18 juli 2012
Alex-s skrev:
Jag har inskaffat ett helt nytt vr6 emblem som jag tänkte placera på bilen då den saknar emblem helt.

men frågan är vart.. det är snyggt att ha på grillen men likt förbaskat ser det bra ut att ha under baklyktan.

var tycker ni att det ska sitta?

mvh Alex

Ett rött i grillen kan vara snyggt smile Min e helt rensad smile

16 197 Inlägg
18 juli 2012
Alex-s skrev:
nixon89 skrev:

fast en vr6 e ju inte nån jätte raket direkt,

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Sök