3248
Sök

west coast customs?!?

do i look like i sell DRUGS
379 Inlägg
12 mars 2007
Trådstartare
Undrar om det är nån som vet när WCC kommer börja på discovery chanel??
eller har ja hört fel eller blivit lurad att det ska börja ett program om dom på den kanalen. ska vara typ som OCC och Amerikanska hotrods har ja hört??

// n a z t y l i v e s a w h i t e t r a s h l i f e

379 Inlägg
12 mars 2007
Trådstartare
Finns det ingen som vet nånting?

7 120 Inlägg
12 mars 2007
ja det ska komma vet dock inte när

egen företagare
630 Inlägg
12 mars 2007
coolt, jag hade ingen aning om detta... tack för upplysningen, jag ska hålla ögon och öron öppna om jag hör något mer..

4 571 Inlägg
12 mars 2007
Inget jag hört om iaf, och jag har Discovery på 24/7 hemma

420 Inlägg
12 mars 2007
Izual skrev:

Hehe samma här smile

FreddeK
12 mars 2007
men om det inte kommer någe på tv om dem så har jag ett nyckelband directly från LA...står west coast customs på det. du kan få det för en tusing!

8 892 Inlägg
12 mars 2007
Hoppas verkligen att discovery inte  tar in det programet, låt MTV visa det dravlet och låt Boyd vara kvar på Discovery.
Boyd bygger bilar och west coast ängnar sig åt att montera så många skärmar som möjligt på en så liten yta som möjligt.

Fotograf på tierpidag.se

Meister
6 763 Inlägg
12 mars 2007
WCC kanske bygger kanske seriöst när det inte är pimp my ride. För där blir man ju chokad! Laga golvet, Ja det är ju bara att lägga en plåtbit över och popnita fast! Kommer inte på fler såna där oseriösa grejer som de har gjort just nu. Kan väll inte vara så värst bra reklam? Men det får väll kanske inte kosta.. Men jag skulle aldrig lämna min bil till dem. Själv så väntar jag på "Overhaulin"(stavning?). Det blir grejer.

10 Inlägg
13 mars 2007
West Coast Customs gör även seriösa byggen. De är bara i Pimp My Ride dom fjantar loss och är oseriösa.

http://www.westcoastcustoms.com/Home/Pa … elease.htm

There is no off position on the genius switch

Gödseldräng
4 529 Inlägg
13 mars 2007
tycker såna programm är ganska dåliga tongue
även om dom river ner en motor så blir dom aldrig oljiga eller något
jämt när jag håller på med bilen så blir man ju skitig de är ju nästan självklart hmm men dom blir det aldrig

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 mars 2007
Team-Adolfsson skrev:
jämt när jag håller på med bilen så blir man ju skitig de är ju nästan självklart hmm men dom blir det aldrig

kanske för att dom klipper bort vissa sener för att inte programet ska vara flera timmar långt tongue så då klipper dom väll bort de "tråkigaste".. men vad vet jag men de tror jag iaf smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Gödseldräng
4 529 Inlägg
13 mars 2007
_Glenne_ skrev:
Team-Adolfsson skrev:

kanske för att dom klipper bort vissa sener för att inte programet ska vara flera timmar långt tongue så då klipper dom väll bort de "tråkigaste".. men vad vet jag men de tror jag iaf smile

hehe stämmer nog bra det du tongue
men tycker ändå dom kan va lite skitiga ser ju så snobbiga ut annars haha

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 mars 2007
Team-Adolfsson skrev:
_Glenne_ skrev:
Team-Adolfsson skrev:

hehe stämmer nog bra det du tongue
men tycker ändå dom kan va lite skitiga ser ju så snobbiga ut annars haha

haha joo jag håller faktiskt med dig men de är endå intressant att kolla på tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 567 Inlägg
13 mars 2007
Izual skrev:

Då måste du ha bra koll på repriser och repriser och reperiser .........osv osv.. wink

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
13 mars 2007
Hamilton skrev:
Hoppas verkligen att discovery inte  tar in det programet, låt MTV visa det dravlet och låt Boyd vara kvar på Discovery.
Boyd bygger bilar och west coast ängnar sig åt att montera så många skärmar som möjligt på en så liten yta som möjligt.

Håller med dig. Det är byggande som jag vill se i alla fall.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

egen företagare
630 Inlägg
13 mars 2007
Mäki skrev:
Hamilton skrev:

Håller med dig. Det är byggande som jag vill se i alla fall.

Precis så tycker jag också, MEN boyd gör ju också samma saker hela tiden...
Jag vill se lite mer "så här gör vi när vi bygger tex. en stereo från gruden" eller "nu ska vi bygga om till MB lyktor på denna Honda"

379 Inlägg
13 mars 2007
Trådstartare
så det är ingen som vet när det ska börja?

Sök