Volvo Amazon cab -66 ska byggas om till stilren custom innan vår och sommar 2012=) UPDATE 19/7-12 s.9/Sunneslor

custom projet med ev. rover v8 i och mycke runda former och stilren med borttagna lister, handtag, emblem, dropplister, luftintag nedanför framrutan, reflexer bak och flyttad nummerplåt bak och ska bli en riktig blickfångare och crusing bil på vår och sommrarna.
  • 73 Följare
  • 72 490 Visningar
  • Projektet avslutat 2 september 2012
below_ slappt&fint
30 juli 2012 · 376 Inlägg

ska du sälja pärlan?

Chrysler Windsor "Stjärtfenan" (1957)
Sunneslor
30 juli 2012 · 280 Inlägg

below_ skrev:
ska du sälja pärlan?

Ja jag har tröttnat. här jag bor finns det inte många fina dagar på året somden kan användas på. är sugen på en volvo pv nu istället å skruva på i vinter. Köpa?

En får va som en ä, när en int ble som en skull =)
Volvo Pv544 (1964)
Sunneslor
9 augusti 2012 · 280 Inlägg

ev. slutar projektet här pga ev. byta bort caben nu under helgen eller nästa helg. blir ett nytt projekt med breddning, lackering, inrednings fix, ombyggnationer av bkända och front. även det en gamal volvo men vad blir en överaskning.

har förövrigt töttnat på cab då det mäst regnar näst intill hella sommaren så får aldrig någon användning för caben.

Hoppas ni kommer gilla och följa mitt nästa projekt för det tror jag ni kommer göra! tackar för alla följare och alla kommentarer på detta projekt.

MVH Sunneslor

En får va som en ä, när en int ble som en skull =)
Volvo Pv544 (1964)
Volvo_custom Dont fake it, flake it!
9 augusti 2012 · 153 Inlägg

Klart man kommer följa de nya projektet då de handlar om en gammal volvo och vettiga planer!

Buick Electra "Turbodiesel" (1962)
Volvo 765 "Turbodiesel" (1986)
Volvo 760 "Usa" (1982)
Lina-
13 augusti 2012 · 1 213 Inlägg

När du fixat projekttråd till den andra bilen du köpt, länka här så lättare hittar dit & kan följa den tråden!

När hör en V8, då tänder på alla cylindrar :D
Bmw, Volvo & Jänkare gör livet värt att leva.
Princess of the road.
Volvo 940 Turbo "Sleeper" (1992)
Sunneslor
14 augusti 2012 · 280 Inlägg

Lina- skrev:
När du fixat projekttråd till den andra bilen du köpt, länka här så lättare hittar dit & kan följa den tråden!

det ska jag göra.

En får va som en ä, när en int ble som en skull =)
Volvo Pv544 (1964)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang