3963
Sök

Bra program som ni använder vardagligen.

12 086 Inlägg
14 mars 2007
Aerodynamik skrev:
Internet Explorer
Windows Media Player
MSN

big_smile

Instämmer till fullo!

Knegare
719 Inlägg
14 mars 2007
firefox www.firefox.com
skype www.skype.se
utorrent www.google.com tongue
powerstrip (för att min skärm är så otroligt mörk och det är lättast att få det bra med detta program i mitt tycke)

William 2009-02-20

DFFL
9 020 Inlägg
15 mars 2007
Firefox, Mirc, Utorrent och PS CS2.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
15 mars 2007
Firefox, fuldc, msn, outlook, sygate firewall, netlimiter, daemontools, wamp, winamp, flashfxp, notepad, alcohol 120%, mysql control center, winrar det är la dom som används mest här hemma

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
15 mars 2007
Sjodin_ skrev:
Saab_girl skrev:
Bitcomet
Limewire
VLC
Winamp
MSN
oxå såklart Internet explorer så man kan gå in på garaget:)

Ett tips är att du söker virus ofta om du har Limewire. Det kommer många virus datorn inte upptäcker.
Mvh

ofasen:(

Två ord räcker, SAAB knäcker

Maizer
15 mars 2007
Sjodin_ skrev:
Ett tips är att du söker virus ofta om du har Limewire. Det kommer många virus datorn inte upptäcker.
Mvh

Nehe är det sant? Det kom som en chock för mig.. vet inte hur jag ska hantera detta..

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
15 mars 2007
Sjodin_ skrev:
Internet Explorer
Photoshop Cs2
Dc++
iTunes
Msn
McAffe
VLC
Audio Edit Magic

tongue

Förmodar att ni har lagliga versionen av t.ex CS2 som kostar 9700 spänn. tongue wink
M3_Kungen måste vara miljonär om allt det där är lagligt och full version dessutom. wink

Dom program jag använder är:
Firefox (med massa tillägg)
MSN (med A-Patch (tar bort allt skit i MSN) samt Messenger Plus! (fixar bland annat tabbade konversationsfönster)
uTorrent
Hamachi (Gör att man kan sätta upp virtuella nätverk, dvs så man kan köra LAN i spel trots att alla sitter hemma hos sig. Pissenkelt att använda.)
NOD32 (Bästa antivirusprogrammet som dessutom inte tar mycket resurser.)

Sök