antar att du redan kollat detta men alla kablar sitter väl i centrallås motorn där de ska. Ingen säkring eller relä borttaget till centrallås?
Yes har kollat allt det där redan, men som sagt han sa att han lämnat in den för att koppla ur , och skyddplasten som finns i dörren efter panelen var borta på den, men satt kvar på resten av dörrarna, så misstänker att dom pillat nånting där.
Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13
Har också vectra, utan centrallås. Fanns från början men de har fallit ifrån en efter en, nu återstår bara luckan. Motorerna till låsen är av leksakstyp, de lägger av. Man måste bruka våld för att dela enheterna. Jag gjorde så, smorde, fixade, de höll en vecka sen var det färdigt igen. Jag har gett upp, men det är jäkligt irriterande att de är bortkopplade.
Har också vectra, utan centrallås. Fanns från början men de har fallit ifrån en efter en, nu återstår bara luckan. Motorerna till låsen är av leksakstyp, de lägger av. Man måste bruka våld för att dela enheterna. Jag gjorde så, smorde, fixade, de höll en vecka sen var det färdigt igen. Jag har gett upp, men det är jäkligt irriterande att de är bortkopplade.
haha extremt jobbigt:P men var faktiskt inne på opel hos en jag känner och han felsökte lite snabbt och de visade sig att de va motorn som tröttnat på livet är det svårt och ta ut den på förardörren?
Sen om en slutar fungera, låses inte resten av dörrarna upp? för i mitt fall så funkar ingen av dörrar
Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13
Just de jag menade. De är inte delbara, men med såg, skuvmejsel, hammare m.m så går det. Men till vilken nytta? Jag provade friska upp dem, men de la av igen. Måste nog byta enheten som helhet, dyrt. Jobbig att plocka av och i också om jag minns rätt. Och som jag skrev, mina föll av en efter en, i denna ordning vf-vb-hb-hf.