Var hittar jag denna bakkjolen ??

Ronnybooi
12 september 2012 · 63 Inlägg

tjena har letat som en galning men hittar inte denna bakkjolen någonstans!!   

någon som vet vart den finns ? 

TRYCK HÄR FÖR ATT SE

mvh Ronnybooi  tonguecoolbig_smile

Alesjo
12 september 2012 · 53 Inlägg

Inte för att vara sån men jag tycker inte att du ska ha den till din bil ifall du nu ska de.. Galet ful! Bara min åsikt ! Men alla har ju olika smaker som tur e smile

Ronnybooi
12 september 2012 · 63 Inlägg

Alesjo skrev:
Inte för att vara sån men jag tycker inte att du ska ha den till din bil ifall du nu ska de.. Galet ful! Bara min åsikt ! Men alla har ju olika smaker som tur e smile

ska ha den men ska modda den ska ha en som ingen annan har big_smile

Alesjo
12 september 2012 · 53 Inlägg

bra!

Nightmare89
15 september 2012 · 939 Inlägg
Pendulum
16 september 2012 · 1 298 Inlägg

Nu är jag högst personlig men jag ryser till när jag ser såna hemska kjolpaket ute på vägarna, speciellt på en bil som från början är snygg. Ursäkta. wink

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
Ronnybooi
16 september 2012 · 63 Inlägg

Pendulum skrev:
Nu är jag högst personlig men jag ryser till när jag ser såna hemska kjolpaket ute på vägarna, speciellt på en bil som från början är snygg. Ursäkta. wink

Haha, tycker inte om baken på den ...  tips på ensnygg bak då ?? cool

Pendulum
16 september 2012 · 1 298 Inlägg

Ronnybooi skrev:

Pendulum skrev:
Nu är jag högst personlig men jag ryser till när jag ser såna hemska kjolpaket ute på vägarna, speciellt på en bil som från början är snygg. Ursäkta. wink

Haha, tycker inte om baken på den ...  tips på ensnygg bak då ?? cool

När det gäller kjolpaket så frågar du nog fel person är jag rädd. På en S40 hade jag förmodligen kört Classic-fronten med "splitters"-liknande saker framtill. En rejäl sänkning på det och stilrena fälgar, typ BBS. Jag tror inte jag är ensam!

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
ekelund88
16 september 2012 · 2 656 Inlägg

Pendulum skrev:

Ronnybooi skrev:

Pendulum skrev:
Nu är jag högst personlig men jag ryser till när jag ser såna hemska kjolpaket ute på vägarna, speciellt på en bil som från början är snygg. Ursäkta. wink

Haha, tycker inte om baken på den ...  tips på ensnygg bak då ?? cool

När det gäller kjolpaket så frågar du nog fel person är jag rädd. På en S40 hade jag förmodligen kört Classic-fronten med "splitters"-liknande saker framtill. En rejäl sänkning på det och stilrena fälgar, typ BBS. Jag tror inte jag är ensam!

varför har du inte kört de på din grekstuk då?=p

men orginal sänkt och sjyssta fälgar e ball köpr på de
r-fälgen e vanlig men ack så snygg

Pendulum
16 september 2012 · 1 298 Inlägg

ekelund88 skrev:

Pendulum skrev:

Ronnybooi skrev:

Haha, tycker inte om baken på den ...  tips på ensnygg bak då ?? cool

När det gäller kjolpaket så frågar du nog fel person är jag rädd. På en S40 hade jag förmodligen kört Classic-fronten med "splitters"-liknande saker framtill. En rejäl sänkning på det och stilrena fälgar, typ BBS. Jag tror inte jag är ensam!

varför har du inte kört de på din grekstuk då?=p

men orginal sänkt och sjyssta fälgar e ball köpr på de
r-fälgen e vanlig men ack så snygg

Grekstukarn är en 940 som köptes som vinterbil. wink Den är iofs sänkt med riktig sänksats... smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang