Angående: Samåkning till ---> Stockholms Största Bilträff "end Of Season" Barkarby 22/9 kl 20.00

GR8
17 september 2012 · 9 Inlägg

Mr_M_ skrev:
Någon annaan får gärna vara ledarbilen, då jag själv ogillar att ligga först wink

Du får nog vara ledarbilen fram tills köping, sen så kan du ju bara överlåta det hela till någon annan där big_smile

Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
18 september 2012 · 3 519 Inlägg

GR8 skrev:

Mr_M_ skrev:
Någon annaan får gärna vara ledarbilen, då jag själv ogillar att ligga först wink

Du får nog vara ledarbilen fram tills köping, sen så kan du ju bara överlåta det hela till någon annan där big_smile

Kommer eventuellt hinna sälja golfen, så jag kommer isåfall i annan bil.
Men det har även eventuellt stött på andra problem för mig. Har folk som kanske kommer hit och ska kanske köpa andra grejer av mig, så jag själv vet inte längre om jag kan åka, men hoppas det inte krockar

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
GR8
20 september 2012 · 9 Inlägg

Mr_M_ skrev:

GR8 skrev:

Mr_M_ skrev:
Någon annaan får gärna vara ledarbilen, då jag själv ogillar att ligga först wink

Du får nog vara ledarbilen fram tills köping, sen så kan du ju bara överlåta det hela till någon annan där big_smile

Kommer eventuellt hinna sälja golfen, så jag kommer isåfall i annan bil.
Men det har även eventuellt stött på andra problem för mig. Har folk som kanske kommer hit och ska kanske köpa andra grejer av mig, så jag själv vet inte längre om jag kan åka, men hoppas det inte krockar

Va synd hmm hoppas att du kan iaf som sagt smile

Hur många är det som ska mötas vid eurostop annars då`?

Senast redigerat av GR8 (20 september 2012)

Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
20 september 2012 · 3 519 Inlägg

GR8 skrev:

Mr_M_ skrev:

GR8 skrev:

Du får nog vara ledarbilen fram tills köping, sen så kan du ju bara överlåta det hela till någon annan där big_smile

Kommer eventuellt hinna sälja golfen, så jag kommer isåfall i annan bil.
Men det har även eventuellt stött på andra problem för mig. Har folk som kanske kommer hit och ska kanske köpa andra grejer av mig, så jag själv vet inte längre om jag kan åka, men hoppas det inte krockar

Va synd hmm hoppas att du kan iaf som sagt smile

Hur många är det som ska mötas vid eurostop annars då`?

Jag kommer inte kunna åka dit. Har folk som kommer hit och ska handla saker av mig. Och affärer går före nöje. Behöver ha in alla extra perngar jag kan till ett blivande företag..
Det har anmält sig 10-12st på facebook. Så ni alla kan åka dit som planerat, men jag kommer inte befinna mig på plats.

Mvh

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang