köpte bilen i söndags (haft den i 4 dagar nu), varken elhissar elr speglar fungerar. hör speglarna ihop med varann med strömställaren i förardörren?? igår skulle jag tanka bilen men då gick inte tanklocket upp (hade inte strömställaren inkopplad & jag visste att låset fungerade för jag var tvungen att slå i en skvätt i söndags innan jag åkte hem, & bara för testa koppla jag in den & då öppnade locket. så tänkte nu då om speglarna också är kopplade till den strömställar-enheten??
Snälla säg att speglarna har en koppling dit för speglarna är alldeles för felinställda för mig
Titta på vägen istället för telefonen när du sitter bakom ratten. Liv står på spel
Tror det är ström ställaren. Ta bort plasten och kolla under. Vid kontakten till hela enheten i dörren.
misstänker det med, måste jag ta ur dörrsidan igen nu då? det var ju redan ett äventyr att montera ner & på den. men strömställaren är redan ur om det inte är den du menar? Skulle aldrig gjort mig av med 740. V70 är för komplicerad för mig... men det är väl det i början
Titta på vägen istället för telefonen när du sitter bakom ratten. Liv står på spel
Volvo fick hem en ny strömställare nyss som jag ska åka & handla sen hoppas att speglarna ska fungera... mer en halva släkten kör ju V70 & hörde med morbrors exfru: hon hade samma problem med strömställaren men speglarna tror hon fungerade får se till eftermiddagen sen
Tror det är ström ställaren. Ta bort plasten och kolla under. Vid kontakten till hela enheten i dörren.
misstänker det med, måste jag ta ur dörrsidan igen nu då? det var ju redan ett äventyr att montera ner & på den. men strömställaren är redan ur om det inte är den du menar? Skulle aldrig gjort mig av med 740. V70 är för komplicerad för mig... men det är väl det i början