3140
Sök

Audi A6 Avant 2.0TFSI 2007

Grävmaskinist
21 Inlägg
16 juli 2012
Trådstartare
Tjena! Det är så att jag har köpt en jäkla fin Audi A6a -07

Men grejen är att mina jäkla CD skivor som jag har bränt verkar inte vilja fungera på bilen, de ända CD skivorna som funkar är CD skivor som jag har köpt..

Farsan stack till Audi firman o snacka med dem, de sa att det bara är vissa CD skivor som funkar, alltså vissa CD skivor som man kan bränna, nu är min pappa lite glömsk så han vet inte vilken skiva som fungerar, vet ni vilken skiva det är?

Skulle verkligen uppskattas, orkar fanmej inte lyssna på RIX FM hela tin..

Sportmodellen

1 045 Inlägg
Quattro - bar å åk
621 Inlägg
19 juli 2012
Googla på nått som hetern dension gateway 500. Ok den kostar lite men då får du tillgång till mp3 via usb, ipod/iphone och aux

Varför ha en turbo när man kan ha två?!?

Grävmaskinist
21 Inlägg
28 september 2012
Trådstartare
Tack för hjälpen grabbar ! Det funka dock inte på Windows bränningsprogram, fick göra det via iTunes bränningsprogram och bränna dom med x4 om jag kommer ihåg rätt smile

Sportmodellen

Raquex
29 september 2012
p-nyhlen skrev:
Googla på nått som hetern dension gateway 500. Ok den kostar lite men då får du tillgång till mp3 via usb, ipod/iphone och aux

Man behöver inte köpa nått dyrt för att få dessa funktioner.

Jag bytte ut originalstereon istället och satte in denna i min bil:
http://www.netonnet.se/art/bil-och-bat/ … 7178.4686/

Den har ju USB fram och 1 AUX fram och 1 AUX bak. Den är även bluetooth-ready, vilket innebär att med en lite adapter så kan du styra stereon med en app till t.ex Android. Jag köpte även en fjärrkontroll till denna. Kostar ca 350:- + ev. frakt i Sverige (vad jag har sett iaf). Köpte min från Ebay för 200:- ink. frakt smile

Finns även med olika knappbelysningar. Jag valde den röda då Audi har röd belysning i instrumentpanelen.

790:- tycker inte jag är speciellt dyrt med tanke på funktionerna och ljudet blev väldigt mycket bättre än med Audis originalstereo.
Senast redigerat av Raquex (29 september 2012)

Quattro - bar å åk
621 Inlägg
29 september 2012
Raquex skrev:
p-nyhlen skrev:

Man behöver inte köpa nått dyrt för att få dessa funktioner.

Jag bytte ut originalstereon istället och satte in denna i min bil:
http://www.netonnet.se/art/bil-och-bat/ … 7178.4686/

Den har ju USB fram och 1 AUX fram och 1 AUX bak. Den är även bluetooth-ready, vilket innebär att med en lite adapter så kan du styra stereon med en app till t.ex Android. Jag köpte även en fjärrkontroll till denna. Kostar ca 350:- + ev. frakt i Sverige (vad jag har sett iaf). Köpte min från Ebay för 200:- ink. frakt smile

Finns även med olika knappbelysningar. Jag valde den röda då Audi har röd belysning i instrumentpanelen.

790:- tycker inte jag är speciellt dyrt med tanke på funktionerna och ljudet blev väldigt mycket bättre än med Audis originalstereo.

Ja den är säker bra. Men en sådan får du inte in i en Audi A6. Anledningen är att a6:an har inte en "normal" stereo den ha MMI. Så allt är inbyggt.

Varför ha en turbo när man kan ha två?!?

Sök