Helt "kallt"!!Byt katalysator innan du lägger mer pengar på annat!Finns för runt 700 spänn på Biltema1Du har ett skitstort invecklat problem och lurar bara din plånbok om du inte går till botten med problemet direkt.Alla försök med olika tillsatser o.d. skjuter bara problemet vidare till nästa besiktning.Men du bör ändå byta alla andra komponenter på vägen,bl.a. stift,kanske tändkablar o.s.v.!Jag hade själv problemen med dina värden.Sista besiktningen(den nionde) hade jag etanol,Aspenbensin,k-sprit samt en stänk med 95 oktan i tanken :-)!Jag har försökt med alla var för sig samt olika blandningar.INGEN har funkat på alla värden SAMTIDIGT!!!!Dom olika värdena "studsade" bara:-( !Jag skrotade min 855-96 till sist p.g.a. att den skulle skattas!!Alla expriment samt besiktningar och tid kostade för mycket och för att inte tala om all oro inför nästa besiktning!!!(och nästa och nästa och nästa o.s.v.) Lycka till och låt oss höra om fortsättningen (Detta är min egna historia,kanske blir din bättre) ;o)