Måste stereon sittt vågrätt ??

WeDo
20 mars 2007 · 3 390 Inlägg

Tjena

Undar bara om själva cd/dvd spelaren måste sitta vågrätt, alltså som dom gör "orginal" eller om man kan sätta dom så att fronten pekar uppåt ??

Vet ej om det påverkar hur den spelar skivan ??

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
bumpe Lastbilsmekaniker
20 mars 2007 · 3 878 Inlägg

Hej, brukar vara ett visst antal grader runt 15-35 som rekommenderas på de jag sett, skulle inte rekommendera att ha den på högkant men montera spelaren i handsfacket, brukar vara ganska så plant där...

WeDo
20 mars 2007 · 3 390 Inlägg

bumpe skrev:
Hej, brukar vara ett visst antal grader runt 15-35 som rekommenderas på de jag sett, skulle inte rekommendera att ha den på högkant men montera spelaren i handsfacket, brukar vara ganska så plant där...

aaaa, har funderat på det, men räcker fjärrkontrollen genom handsfacket ?? Lite jobbigt om man vill byta låt och man är själv i bilen ??

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Herr_Talladega V.I.P
20 mars 2007 · 286 Inlägg

För det mesta så styrs remoten via IR och den går ej igenom handsfacket.

WeDo
20 mars 2007 · 3 390 Inlägg

Sanny skrev:
För det mesta så styrs remoten via IR och den går ej igenom handsfacket.

Då blir det till att såga då smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Volvo Knugen The one and only
20 mars 2007 · 1 091 Inlägg

i vinterbilen jag har min stereo (ej fast monterad..modell oseriös, jag vet;P haha) på högkant med fronten uppåtsmile o jag har inte märkt nån skillnad på varken ljud eller skakminne...

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Herr_Talladega V.I.P
20 mars 2007 · 286 Inlägg

WeDo skrev:

Sanny skrev:
För det mesta så styrs remoten via IR och den går ej igenom handsfacket.

Då blir det till att såga då smile

Hehe ja, de är ju ett alternativ.
Vissa modeller har en "lös" mottagare som du kan placera vart du vill, men som sagt endast ett fåtal.

WeDo
20 mars 2007 · 3 390 Inlägg

Sanny skrev:

WeDo skrev:

Sanny skrev:
För det mesta så styrs remoten via IR och den går ej igenom handsfacket.

Då blir det till att såga då smile

Hehe ja, de är ju ett alternativ.
Vissa modeller har en "lös" mottagare som du kan placera vart du vill, men som sagt endast ett fåtal.

ok... För jag hade annars tänkt att säga ett litet hål och sätta någon tonad plast för, så kankse signalen går fram... Annars sågar man ur för hela stereon men då följer ifs skiten med när du öppnar luckan :S

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang