Sånt man får ta, Det är ju ett garage som sagt inte en salong Sen är det öppet och friskluft drar in heela tiden. Äh orkar inte gnabba mer om detta Vi hade det skoj iaf
Sånt man får ta, Det är ju ett garage som sagt inte en salong Sen är det öppet och friskluft drar in heela tiden. Äh orkar inte gnabba mer om detta Vi hade det skoj iaf
saken e bara den att har man tillstånd så slipper man ju att polisen dyker upp..
Sant Men utan Tokio Drift inspiration är de ingen bilträff
då ska man inte klaga heller då polisen kommer, då det är olagligt.
Men klart som fan att man klagar om en civilpolis kommer i downkick i p-huset, inga som helst sirener, blåljus eller ens några positionsljus igång, får nästan med sig en liten flicka på vägen som han sen säger att han inte såg (tur att killen tog tag i hennes arm), för att sen avsluta med en helt okontrollerad tvärnit 5cm från fronten på min bil..!
Det är då okej av polis att göra när man står och har en träff utan tillstånd....???
jag frågar igen då. har ni tillstånd att ha bilträff där?
Man ska väl inte behöva ha tillstånd för att parkera på en allmän parkering vad jag vet? Sen om man kallar det för bilträff spelar väl egentligen ingen roll.
Man ska väl inte behöva ha tillstånd för att parkera på en allmän parkering vad jag vet? Sen om man kallar det för bilträff spelar väl egentligen ingen roll.
Då ska man ju stå i rutorna också.. om det ska ens komma i närheten av att kallas parkering.
Då ska man ju stå i rutorna också.. om det ska ens komma i närheten av att kallas parkering.
Finns ju lapplisor till sånt
det är till för att parkera bilar medans man går in och handlar och inget annat.. det är inte allmännplats då garaget garanterat ägs av ett fastighetsbolag dvs PRIVAT MARK.
saksamma ,polis agerade helt fel. Va du ens på plats och såg hur allt gick till?.......
om du syftar på mig så nej jag va inte där av den enkla anledning att jag inte vill ha med polisen att göra mer än nödvändigt.. och dom dyker nästan alltid upp på den här typen av träffar.
förstår inte riktigt bråket... Att polisen dök upp var ju inte direkt en överraskning... särskilt inte med volymen på musik vissa körde... det är deras jobb att komma och kolla upp *störningar*...
Med det sagt så hur dom körde och betedde sig är helt fel att gasa på rätt in bland folk UTAN blå-ljus eller nån som helst varning är idioti oavsett om man är polis eller inte!!