Bilder: Toyota GT86

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
22 juli 2012 · 4 418 Inlägg

Jesper206 skrev:
Haha låter bra. Den har ju fått riktigt fin kritik just för körglädje och känsla, inget prestandamonster men det var  inte det Toyota var ute efter heller, ska provköra en nästa vecka. Problemet är att sälja Evon tror jag, kanske får byta in den istället sad

Vad fick du betala för en? Den ligger ju för 304900:- hos Toyota som grundpris, men jag vet att tex folk som jobbar hos Toyota alltid har en viss rabatt procent (7-9% kanske) och det brukar man även som privatperson kunna snacka sig till smile Det brukar alltid att gå och göra lite bättre pris även på nya bilar.

Precis, allt är byggt för körglädje!

Vår affär är inte klar ännu, jag försöker ju sälja Minin privat... Men är svårt att sälja bilar över 100 000 utan möjlighet att finansiera. I väsra fall får man byta in den, men blir ju alltid en förlust tyvärr.

Jesper206
22 juli 2012 · 152 Inlägg

Jill skrev:

Jesper206 skrev:
Haha låter bra. Den har ju fått riktigt fin kritik just för körglädje och känsla, inget prestandamonster men det var  inte det Toyota var ute efter heller, ska provköra en nästa vecka. Problemet är att sälja Evon tror jag, kanske får byta in den istället sad

Vad fick du betala för en? Den ligger ju för 304900:- hos Toyota som grundpris, men jag vet att tex folk som jobbar hos Toyota alltid har en viss rabatt procent (7-9% kanske) och det brukar man även som privatperson kunna snacka sig till smile Det brukar alltid att gå och göra lite bättre pris även på nya bilar.

Precis, allt är byggt för körglädje!

Vår affär är inte klar ännu, jag försöker ju sälja Minin privat... Men är svårt att sälja bilar över 100 000 utan möjlighet att finansiera. I väsra fall får man byta in den, men blir ju alltid en förlust tyvärr.

Fan kan knappt hålla mig tills jag får testa en snart, haha :p

Japp precis, det är tyvärr så idag. Jo dom betalar så jävla dåligt tyvärr så drar mig för att försöka byta in Evon, dom brukar inte vara så glada heller i att byta in  prestanda bilar pga olika anledningar sad

Toyota GT86 (2012)
Jesper206
26 juli 2012 · 152 Inlägg

Jaha då fick man provkört en GT86 och man blev ju jävligt sugen på en smile Fantastiskt rolig bil att köra, inget prestanda monster men hyffsat rapp ändå och framför allt så var den rolig som fan att köra. Liten och låg extremt bra på vägen smile

Måste även säga att den ser betydligt bättre ut live än vad den gör på bild :p

Senast redigerat av Jesper206 (26 juli 2012)

Toyota GT86 (2012)
juhaaan
28 juli 2012 · 619 Inlägg

Tung bil, den hade man inte sagt nej till = )

Nissan Skyline R32 GTR "Zilla" (1994)
Nissan Skyline R34 "Skyan" (1998)
Jesper206
28 juli 2012 · 152 Inlägg

Jaha då fick man beställt en GT86a med :p 1 månads väntetid så det var ganska fort smile
Vem vill köpa en Evo, hehe? smile

Toyota GT86 (2012)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
29 juli 2012 · 4 418 Inlägg

Jesper206 skrev:
Jaha då fick man beställt en GT86a med :p 1 månads väntetid så det var ganska fort smile
Vem vill köpa en Evo, hehe? smile

Vilken färg blev det? :-)

Jesper206
29 juli 2012 · 152 Inlägg

Jill skrev:

Jesper206 skrev:
Jaha då fick man beställt en GT86a med :p 1 månads väntetid så det var ganska fort smile
Vem vill köpa en Evo, hehe? smile

Vilken färg blev det? :-)

Det blev den svarta metallic färgen, kommer inte ihåg namnet. Jobbar på en bilvårds anläggning och vet hur jobbiga svarta bilar är men den var så jävla snygg, haha smile Vilket jag även såg att du gör med.

Grå var för trist, orange för skrikig, röda var ej-metallic, silver var trist, vit var med pearl, sen den blåa var snygg men då den var ganska mörk kunde jag lika gärna köra på svart :p

Senast redigerat av Jesper206 (29 juli 2012)

Toyota GT86 (2012)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
29 juli 2012 · 4 418 Inlägg

Jesper206 skrev:

Jill skrev:

Jesper206 skrev:
Jaha då fick man beställt en GT86a med :p 1 månads väntetid så det var ganska fort smile
Vem vill köpa en Evo, hehe? smile

Vilken färg blev det? :-)

Det blev den svarta metallic färgen, kommer inte ihåg namnet. Jobbar på en bilvårds anläggning och vet hur jobbiga svarta bilar är men den var så jävla snygg, haha smile Vilket jag även såg att du gör med.

Grå var för trist, orange för skrikig, röda var ej-metallic, silver var trist, vit var med pearl, sen den blåa var snygg men då den var ganska mörk kunde jag lika gärna köra på svart :p

Gött, då kommer du att ha lite o jobba med wink Har haft svart en gång, aldrig mer cool

Greven78
16 oktober 2012 · 57 Inlägg

Har tittat lite på dessa men skulle vilja ha Toyotan och Subarun bredvid varandra så jag kan jämföra, klämma och känna. Av vad jag sett hittills så känns Subarun fräschare, vet inte riktigt varför cool

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang