Måste bara säga!

MaxB
28 mars 2007 · 135 Inlägg

Att jag tycker synd om er som måste sitta inne på ett kontor i det här vädret! Själv har man varit ute och glassat med bilen i några timmar, man skall passa på att njuta utav det fina vädret ;-)

Helt sanslöst att det kan vara såhär fint väder redan i Mars, men det är bara att tacka och ta emot! :-)

Lite onödig tråd, jag vet, men jag var bara tvungen! ;-P

Nipfel
28 mars 2007 · 268 Inlägg

Du e inte den enda som njutit av vädret idag! Har blivit mycket rutor helt nere och schysst musik! Tröjan kom även av när man kom hem och kände dom våldsamma 16°C som det e big_smile

Kettunen
28 mars 2007 ·

Håller med fullständigt!!! Ska nog ut o vaxa firebirden idag smile

MaxB
28 mars 2007 · 135 Inlägg

Här är det över 20°C i solen, närmare bestämmt 27°C! :-DD Haha, ja, öppen taklucka, nervevad ruta och lite musik så är biffen fixad ;-)

Passa på att pula med bilarna, för nu kommer det fina vädret krypandes!

Nipfel
28 mars 2007 · 268 Inlägg

körde polish på saaben igår, blev en jävla skillnad! Man kanske åker å handlar lite skönhetsprodukter för sin lilla sötnos smile

MaxB
28 mars 2007 · 135 Inlägg

Haha, det gör du rätt i! :-)

Nipfel
28 mars 2007 · 268 Inlägg

smile SIDen i saaben visa mellan 16 och 21°C idag, så himla skönt det e nere i söder wink

MrSpeed
28 mars 2007 · 242 Inlägg

Jag skulle ha haft föreläsning i 6 timmar idag på handelshögskolan, men läraren blev sjuk perfekt timing med tanke på vädret smile

Ford Focus (2012)
horsekiller
28 mars 2007 · 747 Inlägg

Jag firade våren eller somman kanske det är redan med att burna slut på lite däck.. tongue Kolla 745.an jag har så ser ni.. Finns även film på den. länk finns nedest på sidan...

Älgahäng Räjsing Club
Volvo 960 3.0 "Bec.ka" (1996)
Volvo 240 V8 "Alkoholisten" (1977)
dusty Living in the fastlane
28 mars 2007 · 2 616 Inlägg

jag har visserligen sagt upp mig men innan var jag kontorsråtta och fifan va jobbigt det var att sitta inne när våren har kommit tongue

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
28 mars 2007 · 5 753 Inlägg

har smått njutit av vädret jag med... sol sken och säker 20 plus i solen.. har varit ute å puttsat på bilen, tvättat, motor tvättat, städat och damsugat ur skuffen och bara allmänt njutit av vädret... känns verkligen som sommar när man kan vara ute i solen å puttsa på bilen smile




edit: såg nu att det var 15 plusgrader i skuggan så det är säkert mer än 20 plus i solen big_smile

Senast redigerat av _Glenne_ (28 mars 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Madhouse
28 mars 2007 · 1 079 Inlägg

min bil står med nerplockad växellåda, pga kopplingsbyte och saknar bakre vevaxeltätningen delarna kommer imorgon så typiskt.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.
TobLju Fartglad
28 mars 2007 · 336 Inlägg

Uscha är kontorsråtta jag... sad

Men på måndag börjar jag på ett nytt knäck, då är jag ute o åker runt för det mesta. big_smile

Power without Quattro is useless!
Audi S4 "Galne Gunnar" (1992)
baca Os Difuntos
28 mars 2007 · 1 822 Inlägg

360_sleeper skrev:
Jag firade våren eller somman kanske det är redan med att burna slut på lite däck.. tongue Kolla 745.an jag har så ser ni.. Finns även film på den. länk finns nedest på sidan...

HAHA ser för jävla roligt ut men takboxen kvar på taket.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
Turbo_Diezel
28 mars 2007 · 93 Inlägg

sicken tur ni har då som får vara ute i det fina vädret hela dagarna tongue själv sitter man instäng i en industri hela dagen men nu e jag hemma så borde väl egentligen gå ut en stund kanske..

Innox Turbocharged
28 mars 2007 · 421 Inlägg

Tycker synd om er som måste dras med ett tråkigt tak på bilen när det är sånt här väder tongue

Tonight, tonight the strip's just right
I wanna blow 'em all out of their seats
Calling out around the world, we're going racin' in the street.
Kettunen
28 mars 2007 ·

Jag med wink Provstartat Beach buggyn o den kom direkt smile Ska boka besiktnings tid nu

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang