3765
Sök

Breddning av plåtfälgar i stockholm ?

214 Inlägg
25 april 2012
Trådstartare
tjena köpte mig precis en golf 2 , och skulle vilja höra om någon känner eller vet någon som breddar plåtisar helst inom sthlm , har en kille som gör de för 1000 kr per fälg men inte i sthlm , tack på förhand (om någon säljer breddade fälgar till golf 2,  4x100 så är det intressant ) smile

Officiell Däcksparkare
919 Inlägg
25 april 2012
Här i byn säljer en kille 4/100fälgar som är riktigt feta, fast ändå original typ ATS CUP eller nått sånt tongue 3500:-

Kolla blocket i Jönköpings län och skriv Vaggeryd i sökfältet i kategorin Däck o Fälg tongue
Senast redigerat av Dixieman (25 april 2012)

Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502

214 Inlägg
25 april 2012
Trådstartare
Dixieman skrev:
Här i byn säljer en kille 4/100fälgar som är riktigt feta, fast ändå original typ ATS CUP eller nått sånt tongue 3500:-

Kolla blocket i Jönköpings län och skriv Vaggeryd i sökfältet i kategorin Däck o Fälg tongue

hmm jaa dom va ju inte helt fel , kan du kolla med han om han kan fixa bättre bild så man ser djupet på dom ? smile

Officiell Däcksparkare
919 Inlägg
25 april 2012
jolle-volvo skrev:
Dixieman skrev:

hmm jaa dom va ju inte helt fel , kan du kolla med han om han kan fixa bättre bild så man ser djupet på dom ? smile

känner honom inte, du får mejla tongue

Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502

214 Inlägg
26 april 2012
Trådstartare
Dixieman skrev:
jolle-volvo skrev:
Dixieman skrev:

känner honom inte, du får mejla tongue

okej tack smile

214 Inlägg
28 december 2012
Trådstartare
tänkte väcka liv i den här tråden igen , någon som vet om de finns någon som breddar plåtisar seriöst i sthlm området ? så billigt som möjligt

Diesel ska man ha!
482 Inlägg
28 december 2012
Intera i Länna borde göra det.

VW Passat Variant 4M DSG6 -13
Das Club www.vwpc.se
www.vwcs.se

214 Inlägg
3 januari 2013
Trådstartare
Tobbetdi skrev:
Intera i Länna borde göra det.

provade maila dom men har inte fått något svar hmm ingen som har ett par 9" breda plåtisar passande golf 2 ? eller vet nån i sthlm som breddar ?

Sök