EFTERSNACK: Linköpingsträffen #6 29/9 -12 Säsongsavslutning!

M-Egerborn
9 oktober 2012 · 205 Inlägg

BazZeF skrev:
Visst min bil kanske är någon ögonsten i andras ögon, Men för mig är den hur fin som helst. Jag skulle verkligen vilja att det kom fram folk till mig o ge mig tips o tricks om vad man kan göra för att den kan bli finare. Visst jag kanske inte har mycket pengar så jag kan göra allt. Men jag har ett intresse att lära mig nya saker. o se saker på ett annat vis.

Överlag tycker jag Lkpg träffarna är roliga, mycket folk och mycket variation på bilar.

Just det som är det roliga! Är det bara finbilar kommer det ju nästan bara vara skylines, impreza, lancer evo, supra etc..
Det skall vara variation på grejerna, även variation på skick så att vissa ser bättre ut än andra ( min åsikt ) smile

Volvo 944 GL "Golden Pearl" (1991)
Dirtymike
9 oktober 2012 · 1 532 Inlägg

BazZeF skrev:
Visst min bil kanske är någon ögonsten i andras ögon, Men för mig är den hur fin som helst. Jag skulle verkligen vilja att det kom fram folk till mig o ge mig tips o tricks om vad man kan göra för att den kan bli finare. Visst jag kanske inte har mycket pengar så jag kan göra allt. Men jag har ett intresse att lära mig nya saker. o se saker på ett annat vis.

Överlag tycker jag Lkpg träffarna är roliga, mycket folk och mycket variation på bilar.

Att nån kommer fram till mig o frågar om min bil skulle va jättekul.
Tips o så är alltid välkommet hos mig.
Nu kan jag inte så mkt om Lexus men jag vill lära mig så mkt jag kan.
Ska ju till att försöka bygga VIP vilket jag bara läser mig till fakta just nu.
Folk får sluta va så rädda att ställa frågor.

Jeep J20 (1978)
SylvesterStallone
10 oktober 2012 · 1 433 Inlägg

Varje gång jag åker till link träffen är jag glad för att jag vet att folk kommer använda sina bilar där smile

BMW 730D (2005)
Decerto
10 oktober 2012 · 404 Inlägg

SylvesterStallone skrev:
Varje gång jag åker till link träffen är jag glad för att jag vet att folk kommer använda sina bilar där smile

Då kommer jag nästa gång med en bulldozer och använder den där. Drar en repa rakt över parkeringen.

Ja du fattar vad jag menar.

Dodge Viper GTS "track attack" (2014)
TheSwede
12 oktober 2012 · 56 Inlägg

Decerto skrev:

SylvesterStallone skrev:
Varje gång jag åker till link träffen är jag glad för att jag vet att folk kommer använda sina bilar där smile

Då kommer jag nästa gång med en bulldozer och använder den där. Drar en repa rakt över parkeringen.

Ja du fattar vad jag menar.

Tror inte du törs. smile

Does it smell like a bitchslap ? Cuz thats what im cooking !
Dirtymike
12 oktober 2012 · 1 532 Inlägg

Decerto skrev:

SylvesterStallone skrev:
Varje gång jag åker till link träffen är jag glad för att jag vet att folk kommer använda sina bilar där smile

Då kommer jag nästa gång med en bulldozer och använder den där. Drar en repa rakt över parkeringen.

Ja du fattar vad jag menar.

Baa göra som han i Usa o svetsa på pansarplåtar o kirra gluggar sen äre baa ge haha.

Jeep J20 (1978)
Dummle
4 januari 2013 · 649 Inlägg

Dirtymike skrev:
2013 måste bli året då fyllan o respekten för andras egendom måste vara på top annars kommer träffarna dö och folk kommer söka sig till andra träffar. Har själv börjat snegla mot 2013 o vilka träffar man ska åka på.
Tjejen har planerat in Barkaby ialla fall. Sj äre Elmia i första hand sen äre fredagsträffarna i Stockholm dom är både stora o seriösa utan fylla o annat skit där man måste va rädd för att få bilen pajad.

Du har valt rätt träffar wink haha

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
Mazda rx-7 FD3S "White Trash Beauty" (1996)
Nissan s14 "LSR Twin Turbo" (1996)
Audi RS6 (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang