Bmw e30 ingen stereo?

mindghost
6 januari 2013 · 160 Inlägg

Hur gör jag nu då...hittar inga kablar till att koppla i stereo, nån som vart med om detta?

https://www1.garaget.org/gallery/images/184/183102/183102-c5efc9fe7533e33684afe19bd5fa6a49.jpg

MarcusGronberg Lowlife
6 januari 2013 · 809 Inlägg

Hade samma problem fick dra nya, drog ström från ciggarett-tändaren:)

Marcus Grönberg.
Impala '63 black Dog
BMW E39 528IA Touring "Slammed Wagon" (2000)
Chevrolet Impala "Black Squad" (1963)
mindghost
6 januari 2013 · 160 Inlägg

MarcusGronberg skrev:
Hade samma problem fick dra nya, drog ström från ciggarett-tändaren:)

Hur blir det då? syns kablar? har du nån projekttråd om detta? smile

larsson91
6 januari 2013 · 31 Inlägg

Finns ett original kablage man kan koppla in annars smile är ett kopplingstycke under ratten vid pedalerna som man kopplar in kabeln i sen är de bara att koppla på iso kontakter på de smile var så jag gjorde på min bil. Tror jag ska ha ett till sådant kablage liggandes från min krockade e30. Kan kolla upp de om så önskas?

Mvh
Christopher

mindghost
6 januari 2013 · 160 Inlägg

larsson91 skrev:
Finns ett original kablage man kan koppla in annars smile är ett kopplingstycke under ratten vid pedalerna som man kopplar in kabeln i sen är de bara att koppla på iso kontakter på de smile var så jag gjorde på min bil. Tror jag ska ha ett till sådant kablage liggandes från min krockade e30. Kan kolla upp de om så önskas?

Mvh
Christopher

ja gärna hade vart guld, måste ju fixa lite ljud i bilen smile

larsson91
6 januari 2013 · 31 Inlägg

Ska försöka att hinna med att kolla i garaget imorgon smile Alltid roligare med lite ljud blir så tråkigt annars.
Förresten har du AC i din bil ?

Mvh Christopher

mindghost
6 januari 2013 · 160 Inlägg

larsson91 skrev:
Ska försöka att hinna med att kolla i garaget imorgon smile Alltid roligare med lite ljud blir så tråkigt annars.
Förresten har du AC i din bil ?

Mvh Christopher

japp de är AC i den smile

tackar!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang