3199
Sök

Modifiera om en Volvo240 till MB 190:a...möjligt med bra resultat?

6 Inlägg
30 mars 2007
Trådstartare
Fick en sjuk idé tidigare idag (30/3)

Hur jobbigt kan det vara att göra om en Volvo 240 så att det ser ut som en MB 190:a?

Het vrikat egentligen men vafaan.. går det?

volvoraggare
4 776 Inlägg
30 mars 2007
KriLijan skrev:
Fick en sjuk idé tidigare idag (30/3)

Hur jobbigt kan det vara att göra om en Volvo 240 så att det ser ut som en MB 190:a?

Het vrikat egentligen men vafaan.. går det?

allt går man man är lite tokig i skallen hehe  när du ändå håller på svetsa på stora fenor också

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

LillNaisarn
30 mars 2007
klart att det går men det blir nog mycket billigare att köpa en färdig, skulle inte ens villja tänka tanken på hur krävande det skulle vara wink

519 Inlägg
30 mars 2007
Köp en färdig 190 ist, då får du en mkt bättre/trevligare bil från grunden och dessutom pengar över att köpa roliga grejer till den smile

326 Inlägg
31 mars 2007
haha hmm det lät nästan omöjligt! haha även om den skulle se ut som en 190 så skulle en volvo alldrig kunna bli en tysk kvalite vagn! (mercedes) tyvärr bara å inse

Banracing licens avklarad, driftinlicens på gång!

1 653 Inlägg
31 mars 2007
merca_ skrev:
haha hmm det lät nästan omöjligt! haha även om den skulle se ut som en 190 så skulle en volvo alldrig kunna bli en tysk kvalite vagn! (mercedes) tyvärr bara å inse

Hmm kvalitets vagn lol min polares mercedes e280 -99 kan man slå igenom golvet på p.g.a rost ! bakre kofångaren har rostat bort .. man kan stoppa näven genom rosthålet på dörrn m.m ,, mjo de kanske kallas kvalitet .. Ska tilläggas att den inte kan besiktigas
Senast redigerat av Munkis (31 mars 2007)

519 Inlägg
31 mars 2007
Munkis skrev:
merca_ skrev:

Hmm kvalitets vagn lol min polares mercedes e280 -99 kan man slå igenom golvet på p.g.a rost ! bakre kofångaren har rostat bort .. man kan stoppa näven genom rosthålet på dörrn m.m ,, mjo de kanske kallas kvalitet .. Ska tilläggas att den inte kan besiktigas

Och på polarens 240 kunde man gå in genom golvet och ut genom torpeden^^
Men MB's rostskydd var väl dåligt runt dom årsmodellerna lr minns jag helt fel?

845 Inlägg
31 mars 2007
hahaa alla bilar får rost om man inte sköter dom. wink

519 Inlägg
31 mars 2007
HoKkee skrev:
hahaa alla bilar får rost om man inte sköter dom. wink

Så sant, men det var ju ingen nyhet wink

7 100 Inlägg
31 mars 2007
då är det ju likabra och köpa en merca 190 på engång^^

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

The Gunner
182 Inlägg
1 april 2007
Fordofilen skrev:
Munkis skrev:
merca_ skrev:

Och på polarens 240 kunde man gå in genom golvet och ut genom torpeden^^
Men MB's rostskydd var väl dåligt runt dom årsmodellerna lr minns jag helt fel?

nej du minns helt rätt från -98-00.

Keyboard Not Found - Press [F1] to Continue.

Sök