Stulen Toyota Supra Facelift -1998 i Halmstad lilla torg 16/11 -2012

Svanberg91 The Sheriff In Town
27 december 2012 · 187 Inlägg

JUSTer skrev:
Bild Människa Bild, De Första Jag Vill Se Är En Bild, Tror Du Att Jag Orkar Leta Upp Hur Din Supra Ser Ut? Vill Du Ha Hjälp Laddar Du Antingen Upp En Bild Elr Direkt Länk

Ursäkta Caps

Antingen är du trög eller jävligt lat! Bara klicka på hans användare och sen kolla på hans gamla bilar? Haha

Svanberg91 The Sheriff In Town
27 december 2012 · 187 Inlägg

https://www1.garaget.org/archive/129/128618/305159/large_305159-2906069.jpg

RobertKocian
27 december 2012 · 69 Inlägg

JUSTer skrev:
Bild Människa Bild, De Första Jag Vill Se Är En Bild, Tror Du Att Jag Orkar Leta Upp Hur Din Supra Ser Ut? Vill Du Ha Hjälp Laddar Du Antingen Upp En Bild Elr Direkt Länk

Ursäkta Caps

Ber inte dig personligen att leta efter bilen, och bild finns på min sida ifall du råkat missa detta? Och ärligt talat så tror jag inte att bilen finns kvar efter 1 & 1 halv månad, och ännu mindre att du hittar den. Tappat hoppet om att få tillbaka bilen...

Tack endå Mvh Robert

BDamberg
27 december 2012 · 311 Inlägg

Har du inte fått inte ett enda tips om bilen? hmm Riktigt tråkigt att höra sånt här...

Sommarbilen / Ljudbilen GOLF MK3 -95
Vinterbilen / Lekbilen VOVLO 940 ltt -96
Xuri One Man Clan
27 december 2012 · 4 287 Inlägg

Svanberg91 skrev:

JUSTer skrev:
Bild Människa Bild, De Första Jag Vill Se Är En Bild, Tror Du Att Jag Orkar Leta Upp Hur Din Supra Ser Ut? Vill Du Ha Hjälp Laddar Du Antingen Upp En Bild Elr Direkt Länk

Ursäkta Caps

Antingen är du trög eller jävligt lat! Bara klicka på hans användare och sen kolla på hans gamla bilar? Haha

du förstår väl själv hur lång tid de tar för han att skriva meningarna när varje jävla ord är med stor bokstav.
han har inte tid med sånt..

Till trådskaparen

Lider med dig hmm hoppas du får reda på nått om den.

Volvo s40 (2001)
Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
JFfoto
27 december 2012 ·

Svanberg91 skrev:

JUSTer skrev:
Bild Människa Bild, De Första Jag Vill Se Är En Bild, Tror Du Att Jag Orkar Leta Upp Hur Din Supra Ser Ut? Vill Du Ha Hjälp Laddar Du Antingen Upp En Bild Elr Direkt Länk

Ursäkta Caps

Antingen är du trög eller jävligt lat! Bara klicka på hans användare och sen kolla på hans gamla bilar? Haha

Inte för att vara sån men, då är man väl ganska lat om man inte orkar ladda upp en bild direkt här i tråden istället, många som bara går in och läser och klickar på nästa tråd för dom har tråkigt, då går man miste om att visa upp hur bilen ser ut också.. All information som bara går tycker jag ska vara med i första inlägget, men men, sorry för offtopic..

RobertKocian
27 december 2012 · 69 Inlägg

Kalltkaffe skrev:

Svanberg91 skrev:

JUSTer skrev:
Bild Människa Bild, De Första Jag Vill Se Är En Bild, Tror Du Att Jag Orkar Leta Upp Hur Din Supra Ser Ut? Vill Du Ha Hjälp Laddar Du Antingen Upp En Bild Elr Direkt Länk

Ursäkta Caps

Antingen är du trög eller jävligt lat! Bara klicka på hans användare och sen kolla på hans gamla bilar? Haha

Inte för att vara sån men, då är man väl ganska lat om man inte orkar ladda upp en bild direkt här i tråden istället, många som bara går in och läser och klickar på nästa tråd för dom har tråkigt, då går man miste om att visa upp hur bilen ser ut också.. All information som bara går tycker jag ska vara med i första inlägget, men men, sorry för offtopic..

Ber om ursäkt för att bild på bilen inte var med, sitter inte på forum mycket så tänkte inte på detta. Så släpper vi skiten och går tillbaka till själva tråden. Update; polisen, larmtjänst eller försäkringsbolaget har inte hört av sig efter som sagt 1 & 1 halv månad. Har även haft familje problem som gjort att jag tappat hoppet/ energi på de och hoppas bilen / försäkringsbolaget är av avklarat i januari. Då denna bil delas med en familje medlem som nu ligger efter operation på intensiven efter komplikationer med operationen...

Mvh Robert K.

MVPerformance
27 december 2012 · 755 Inlägg

Jag såg den där bilen på blocket för någon månad sedan, med dem där bilderna i garaget, men kanske var du som försökte sälja den eller att dem som stal den ville sälja'n.

Hoppas den kommer tillbaka till dig, i helskick. Att man aldrig kan få ha saker ifred och att folk inte kan skilja på mitt och sitt...

If you want to win, You mustn't loose.
Volvo 945 Turbo "TEAM ABBOORREEE" (1994)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
27 december 2012 · 14 059 Inlägg

RobertKocian skrev:

Kalltkaffe skrev:

Svanberg91 skrev:

Antingen är du trög eller jävligt lat! Bara klicka på hans användare och sen kolla på hans gamla bilar? Haha

Inte för att vara sån men, då är man väl ganska lat om man inte orkar ladda upp en bild direkt här i tråden istället, många som bara går in och läser och klickar på nästa tråd för dom har tråkigt, då går man miste om att visa upp hur bilen ser ut också.. All information som bara går tycker jag ska vara med i första inlägget, men men, sorry för offtopic..

Ber om ursäkt för att bild på bilen inte var med, sitter inte på forum mycket så tänkte inte på detta. Så släpper vi skiten och går tillbaka till själva tråden. Update; polisen, larmtjänst eller försäkringsbolaget har inte hört av sig efter som sagt 1 & 1 halv månad. Har även haft familje problem som gjort att jag tappat hoppet/ energi på de och hoppas bilen / försäkringsbolaget är av avklarat i januari. Då denna bil delas med en familje medlem som nu ligger efter operation på intensiven efter komplikationer med operationen...

Mvh Robert K.

Det är nu du måste vara stark och finnas för familjemedlemmen så får polis och försäkringsbolag sköta detta med bilen. Hoppas det går bra på sjukhuset. Tänk att bilen är ju bara en sak oavsett hur kär den kan vara.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
davidklang
27 december 2012 · 908 Inlägg

Såg en liknande supra i ängeholm vid halv 2 på natten i tisdags i ängelholm. Vet den va silvrig men såg den bara  från sidan när han körde förbi och sa till min polare att den va snygg.  vet ej hur många supra där e i ängelholm men aldrig sett ngn där innan.  bara massa subaru och evos. Hoppas du hittar den

JUSTer
28 december 2012 · 451 Inlägg

RobertKocian skrev:

Kalltkaffe skrev:

Svanberg91 skrev:

Antingen är du trög eller jävligt lat! Bara klicka på hans användare och sen kolla på hans gamla bilar? Haha

Inte för att vara sån men, då är man väl ganska lat om man inte orkar ladda upp en bild direkt här i tråden istället, många som bara går in och läser och klickar på nästa tråd för dom har tråkigt, då går man miste om att visa upp hur bilen ser ut också.. All information som bara går tycker jag ska vara med i första inlägget, men men, sorry för offtopic..

Ber om ursäkt för att bild på bilen inte var med, sitter inte på forum mycket så tänkte inte på detta. Så släpper vi skiten och går tillbaka till själva tråden. Update; polisen, larmtjänst eller försäkringsbolaget har inte hört av sig efter som sagt 1 & 1 halv månad. Har även haft familje problem som gjort att jag tappat hoppet/ energi på de och hoppas bilen / försäkringsbolaget är av avklarat i januari. Då denna bil delas med en familje medlem som nu ligger efter operation på intensiven efter komplikationer med operationen...

Mvh Robert K.

bra du har lärt dig en läxa, att INTE ladda upp ett foto på ett stulet fordon är som att lägga upp en annons på blocket utan bild, man klickar sig vidare

BOLIN_
28 december 2012 · 2 763 Inlägg

Det var inte alls skoj att läsa att den familjemedlem du delar biler med ligger på intensiven, jag skänker tankar till er! Lider med dig Robert!

Mvh Christoffer

Senast redigerat av BOLIN_ (28 december 2012)

Volvo - For Life
MVPerformance
28 december 2012 · 755 Inlägg

JUSTer skrev:

RobertKocian skrev:

Kalltkaffe skrev:

Inte för att vara sån men, då är man väl ganska lat om man inte orkar ladda upp en bild direkt här i tråden istället, många som bara går in och läser och klickar på nästa tråd för dom har tråkigt, då går man miste om att visa upp hur bilen ser ut också.. All information som bara går tycker jag ska vara med i första inlägget, men men, sorry för offtopic..

Ber om ursäkt för att bild på bilen inte var med, sitter inte på forum mycket så tänkte inte på detta. Så släpper vi skiten och går tillbaka till själva tråden. Update; polisen, larmtjänst eller försäkringsbolaget har inte hört av sig efter som sagt 1 & 1 halv månad. Har även haft familje problem som gjort att jag tappat hoppet/ energi på de och hoppas bilen / försäkringsbolaget är av avklarat i januari. Då denna bil delas med en familje medlem som nu ligger efter operation på intensiven efter komplikationer med operationen...

Mvh Robert K.

bra du har lärt dig en läxa, att INTE ladda upp ett foto på ett stulet fordon är som att lägga upp en annons på blocket utan bild, man klickar sig vidare

Det där var smått respektlös, med tanke på att han har en familje medlem som ligger på intensiven.

Jag hoppas att det blir bättre! tänk positivt och se framåt.

If you want to win, You mustn't loose.
Volvo 945 Turbo "TEAM ABBOORREEE" (1994)
RobertKocian
30 januari 2013 · 69 Inlägg

Update; bilen har inte hittats ännu, men det med försäkringsbolaget löste sig igår 29/1 -13 fått bilen utlöst mot en summa. Dock fortfarande skulle bilen hittas eller ses någonstans så ring mig/polisen eller försäkringsbolaget. Tackar för uppsynen om bilen, men vara realistisk så kommer bilen inte att hittas.

Tackar Robert Kocian.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang