Var är min sidospegel? Parasit

lemmouh
3 april 2007 · 22 Inlägg

Eftersöker min sidespegel eller parasiten som snodde min sidospegel.

Parkerade bilen i garaget i Vällingby Centrum mellan 07.00-19.30 igår måndag när jag kommer ner till bilen så är min högra sidospegel borta. En Svart Volvo S60 T5 2001.

Jag bara undrar vad det är för parasit. Har du snott den för att sätta på din egen bil eller för att sälja för 200 kronor på blocket.

Tack iaf för för 1800 kronor i självrisk den lackskada du lyckades med och att jag på min enda lediga dag på 2 veckor måste åka på drive in besiktning. Sen lär jag väl få vänta några veckor för att få en verkstads tid etc.

Så jävla trött på alla jävla parasiter och tjuvar. Skaffa ett jävla jobb och låt oss som arbetar och betalat för saker och ting ha våra grejer ifred.


Ursäkta mitt språk. Men jag blir så trött på så jävla meningslösa stölder. Runt 8000 i självrisker på 2 år och 2 bilar på grund av bilstölder, de totala värdet de stulit från mig kanske kommer upp i 3000-4000 men skadorna på bilarna kostar destå mer.

grrrrrrrrr

Senast redigerat av lemmouh (3 april 2007)

Det är insidan som räknas.
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
3 april 2007 · 1 852 Inlägg

jodå det är surt med alla kräk som går runt och inte kan skillja på mitt och ditt. du lär ju inte komma i kontakt med han/hon heller tyvärr...

man lever bara en gång så lev väl!
HEATSEEKER
3 april 2007 · 198 Inlägg

Polisen lär nog inte göra någe iallafall, i änden av ett rep ska dom hänga!

MrTobias
3 april 2007 · 1 297 Inlägg

så jävla onödigt.. dom fattar inte vad dom ger sig in på. kan bara hoppas att dom går på fel bil och blir upptäckta

lemmouh
3 april 2007 · 22 Inlägg

Nej jag är fullt medveten om att personen eller personerna som snott min sidospegel inte finns här men det är ett sätt för mig att ventilera.


Polisen gör inte ett skit det stod 3 poliser utanför garaget när jag märkte det och de bara hänvisade mig till 11414 vilket jag visste att de skulle.

Bilen var lite skitig så det sitter ett klockrent fingeravtryck på dörren berättade det för polisen men fick ändå "vi kommer nog inte skapa någon förundersökning för det här"
Även om jag tänkte att det kan finnas ett intresse att säkra ett spår med tanke på den höga billinbrotts statistiken som finns i Bromma/Vällingby och här omkring.

Polisen idag är bara en taxi verksamhet de kommer sist när allt är överspelat sen skriver de rapport 3/4 av passet. För mycket byråkrati tyvärr.

Nepp blir att spana på blocket etc. Dyker min sidospegel upp där då jävlar, finns ett klockrent litet märke på spegeln efter att en unge cyklat in i den för några månader sen. Så jag kan lätta identifiera den. Inte troligt att det händer men jag kan ju fantisera tongue

Senast redigerat av lemmouh (3 april 2007)

Det är insidan som räknas.
HEATSEEKER
3 april 2007 · 198 Inlägg

lemmouh skrev:
Nej jag är fullt medveten om att personen eller personerna som snott min sidospegel inte finns här men det är ett sätt för mig att ventilera.


Polisen gör inte ett skit det stod 3 poliser utanför garaget när jag märkte det och de bara hänvisade mig till 11414 vilket jag visste att de skulle.

Bilen var lite skitig så det sitter ett klockrent fingeravtryck på dörren berättade det för polisen men fick ändå "vi kommer nog inte skapa någon förundersökning för det här"
Även om jag tänkte att det kan finnas ett intresse att säkra ett spår med tanke på den höga billinbrotts statistiken som finns i Bromma/Vällingby och här omkring.

Polisen idag är bara en taxi verksamhet de kommer sist när allt är överspelat sen skriver de rapport 3/4 av passet. För mycket byråkrati tyvärr.

Nepp blir att spana på blocket etc. Dyker min sidospegel upp där då jävlar, finns ett klockrent litet märke på spegeln efter att en unge cyklat in i den för några månader sen. Så jag kan lätta identifiera den. Inte troligt att det händer men jag kan ju fantisera tongue

Hoppas de löser sig på något sett!
Ja jag har tappat förtroendet helt för den svenska polisen.....!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang