Värdelöst!

dala62
18 februari 2013 · 4 Inlägg

Dessa krångliga forum! Lade ut en tråd på fel ställe och blir bara borttagen, fast jag bad om hjälp eftersom jag är helt ny här...f..n så ynkligt:(

Works Huh? (`´,)
18 februari 2013 · 518 Inlägg

Tyvärr kan det ara så men det är bara gör om gör rätt. eller läs på reglerna och använd sökfunktionen någon kanske har ställt samma fråga eller gjort en liknande tråd som du nu skapade.
Mvh

Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.
Nissan Skyline "R34 GT-R" (2000)
Volvo V70 "GLT" (2000)
Hamilton
18 februari 2013 · 8 864 Inlägg

Ja visst är det värdelöst att få sina annonser raderade, tycker att trådskaparen ska läsa reglerna lite bättre.
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules
9§ Annonsering
Annonsering (oavsett typ) får inte förekomma i forumet (inte heller i forumsignaturen). Använd istället Köp & Sälj.

Rubriken är ju ingen vidare den heller.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
dala62
18 februari 2013 · 4 Inlägg

Kunde du/ni inte bara flyttat mitt första inlägg och bara skickat ett medd. till mig då. Fast ni behöver inte bry er. Jag väljer helt enkelt bort erat forum och det bemötandet jag fått. Ha're gött!

Works Huh? (`´,)
18 februari 2013 · 518 Inlägg

dala62 skrev:
Kunde du/ni inte bara flyttat mitt första inlägg och bara skickat ett medd. till mig då. Fast ni behöver inte bry er. Jag väljer helt enkelt bort erat forum och det bemötandet jag fått. Ha're gött!

Ingen har tvingat dig att använda garaget.org. Ha en underbar dag!
Mvh

Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.
Nissan Skyline "R34 GT-R" (2000)
Volvo V70 "GLT" (2000)
Andyy90 Boosted engines are an addictive sickness
18 februari 2013 · 1 163 Inlägg

hejdåååååååå smile

~Andy~
Seth
18 februari 2013 · 3 354 Inlägg

dala62 skrev:
Kunde du/ni inte bara flyttat mitt första inlägg och bara skickat ett medd. till mig då. Fast ni behöver inte bry er. Jag väljer helt enkelt bort erat forum och det bemötandet jag fått. Ha're gött!

wow efter 4 inlägg så väljs g.org bort för att ts inte bemödat läsa reglerna.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Skoda Fabia 1.6 TDI "Lätt optimerad" (2014)
Germax
18 februari 2013 · 12 086 Inlägg

I'll miss you!

Pierre_r Lastbilsmekaniker
18 februari 2013 · 729 Inlägg

Tycker det är mer sånt här gnäll nu än det var när jag reggade mig..

Om jag inte mins fel så finns där en fråga innan man registrerar sig som lyder ungefär såhär:
Du har läst igenom och förstått garagets regler innan du accepterar?

Verkar inte som att läsförståelse lärs ut i skolan längre...
Hade den funnits så hade man kunnat lista ut att där står LÄS REGLERNA!!!!

2 av mina bilar har blivit låsta, men jag gjorde som dom rekomenderade i meddelandet om varför dom blev låsta och nu är dom uppe igen, jag klagade inte när dom blev låsta eftersom det var jag som tabbade mig...

jonTe
19 februari 2013 · 5 710 Inlägg

Detta leder ingen vart.
Låser.

mvh Jonas/moderator

MVH Jonas
..............
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang