3966
Sök

ska köpa en ny bil vad ska jag köpa ???

Avstängd
50 Inlägg
27 mars 2007
Trådstartare
nissan 300zx
toyota supra
bmw m3
crysler 300m
alfa romeo 156 GTA
honda civic type r
calibra turbo
volvo c70 t5

en av dom ska det bli men vet inte vilken ....

1 231 Inlägg
27 mars 2007
Inte en evo då? Spöar ju alla dom där du listat wink
Senast redigerat av Lone Star (27 mars 2007)

Mitt projekt: Evo III

87 Inlägg
27 mars 2007
Beror väl på va man ska ha den till. Brukis? Hobbybil? Banbil? Ja, listan kan göras lång. Ska man ha folk me så e väl inte supra, 300zx, civic eller calibran nån hit eftersom e inte har så stort baksäte. Men annars finns ju EVO:n som föregående säger. Den lär ju spöa en del av de andra där på listan. Lr varför inte en Impreza, de är la betydligt billigare än en EVO men inte lika coola.

Mvh//Chrille

1 231 Inlägg
27 mars 2007
Ja precis. Sen är ju även detta helt individuellt. Klart jag förespråkar en evo liktväl en supraägare skulle säga supra osv. Jag skulle läsa på och försöka provköra bilarna du är intresserad av och sen helt enkelt ta den Du gillar bäst.

(Såg du skrev "En evo spöar inte en supra" och hann ta bort det emma, om vi snackar 0-100 (båda original såklart) så har den inte en suck wink)

Mvh Christian

Mitt projekt: Evo III

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
27 mars 2007
supra om vi snackar mk4 smile

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
4 april 2007
Så du har råd med ny bil men inte nya fälgar?? :S

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
4 april 2007
Cool. Jag väntar med spänning på den dag då du öppnar en tråd för att få bilen sponsrad.

Kvinnor kan.

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
4 april 2007
me tanke på att du var sugen på att köpa gorg så är d förstår jag inte varför du ska välja...
köp alla på listan.. d sitter juh inte fast wink

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
4 april 2007
jibb-jibb skrev:
Många intelligenta synpunkter ovan! Om jag ska få tycka till så är alla de bilar du listat i en division förutom M3:an, den är i en klass för sig! både till pris och prestanda! Men som många säger så är Impreza WRX, Evo VII och ev Supran bra bilar med många HK till relativt bra priser...  Alfan är den klart snyggaste bilen och sett till stylingmöjligheter skulle jag lägga min röst på den, har själv provkört den och jag hade ett stort leende, från öra till öra, när jag steg av!!! Lycka till i valet!!!

kanske finns anledning till våra intelligenta inlägg ...

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

263 Inlägg
4 april 2007
Mitt val hade legat mellan Supra och M3! Om det är en supra mkiv du mena så, hade jag tagit supran! Mvh thony

Volvo-Real-Power!

DFFL
9 020 Inlägg
5 april 2007
Senast redigerat av FireTraXX (5 april 2007)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök