7678
Sök

kopplingsschema

361 Inlägg
6 april 2007
Trådstartare
Tjennare. Var på Elmia idag å fick tag i en aktiv baslåda billigt. Nu är de så att ja inte vet hur man ska koppla strömmen osv på den (Den var ett utställnings ex). Är det någon som vet hur man gör det. Och vilka kablar de är. Står inte på mina kablar.

Här är en länk.

http://www.mds.se/?artnr=30108
Senast redigerat av EOzIPped (6 april 2007)

474 Inlägg
6 april 2007
Ja kan hjälpa dig..Skriv i ett pm vad du har för färger på kablaget du fick med så ska ja hjälpa dig..

M.v.h Daniel

* Heaven Won´t Have Me And Hell Can´t Handle Me *

361 Inlägg
6 april 2007
Trådstartare
Tjennare. Jag har fixkat en egen kontakt. Så färgerna stämmer inte me va de ska va från den kontakten som ska va me igentligen. De är därför den va så billig. Jag ska fixa en bild.

21 761 Inlägg
6 april 2007
Det är väl kopplingsplinten för strömkablarna och remote som sitter under den nedre ratten ser det ut som, sedan är det ju RCA ingången(röd+vit) som sitter högst upp. Mer kablar behöver du inte.

361 Inlägg
7 april 2007
Trådstartare
Jag vill veta vilka kabar i den 8a poliga kontakten som är plus och minus och även remote. Jag har inte orginal kontakten där så ja vet inte vilka färger det gäller. Någon kanske vet var plus å minus å remoten sitter på den kontakten.
Senast redigerat av EOzIPped (7 april 2007)

361 Inlägg
7 april 2007
Trådstartare
Snälla ingen som vet hur man ska göra MDS kan ju inte svara på tele nu över påsken

Sök