Golf 4 - R32:ans sidokjolar

flumberg
24 januari 2013 ·

Tjena alla! big_smile

Nån som vet vart man kan hitta  R32:ans sidokjolar billigt begagnade eller nya till 4 dörrars versionen ?

Tompa245
16 mars 2013 · 152 Inlägg

Lite nyfiken på det jag med.. smile

Volkswagen Golf ll "Alice" (1990)
Volkswagen Golf IV "R32 TDI" (2000)
stoltosmart
16 mars 2013 · 885 Inlägg

Ebay där har jag hittat billliga

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
flumberg
16 mars 2013 ·

stoltosmart skrev:
Ebay där har jag hittat billliga

tyvärr hittar man ALDRIG original ju hmm sen hur fäste du dina ? med lim eller?

vet att originalen skruvar man i framkant & bara hakar dit bak, kanten är äna böjd som ett litet u så den sätter sig runt plåten bak om du förstår mig nu tongue

flumberg
16 mars 2013 ·

Tompa245 skrev:
Lite nyfiken på det jag med.. smile

svårt som fan att hitta har jag märkt men jag kommer troligen att köpa original 4000:- kr st sad vill inte ha nåt som är halvdant på min bil! finns massa kopior som ser helt okej ut men dom limmas nog rätt på sidan.

Senast redigerat av flumberg (16 mars 2013)

stoltosmart
16 mars 2013 · 885 Inlägg

flumberg skrev:

stoltosmart skrev:
Ebay där har jag hittat billliga

tyvärr hittar man ALDRIG original ju hmm sen hur fäste du dina ? med lim eller?

vet att originalen skruvar man i framkant & bara hakar dit bak, kanten är äna böjd som ett litet u så den sätter sig runt plåten bak om du förstår mig nu tongue

Inte köpt men sett att det finns r32 sidokjolar där sen om det är original eller inte det vet jag inte beställ nya ifrån vag annars men dyrt som fan, kollat skroten?  antar man fäster dem med lim och skruv

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
flumberg
16 mars 2013 ·

Ja original ligger på 4000 kr st , skrotarna har aldrig aldrig nåt inne typ sad
Ebay varianterna ska nog bara limmas skulle jag tro men kan ha fel för jag köpte ett par jag tänkte att jag skulle haft men när limma va det ända alternativet så sålde jag dom vidare igen

stoltosmart
16 mars 2013 · 885 Inlägg

flumberg skrev:
Ja original ligger på 4000 kr st , skrotarna har aldrig aldrig nåt inne typ sad
Ebay varianterna ska nog bara limmas skulle jag tro men kan ha fel för jag köpte ett par jag tänkte att jag skulle haft men när limma va det ända alternativet så sålde jag dom vidare igen

Jaha okej där ser men

är inne på att beställa r32 sidokjolar från ebay så får väl se sen hur det funkar, och om enda alternativet är att limma så e det väl bara att göra misstänker jag

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
flumberg
16 mars 2013 ·

stoltosmart skrev:

flumberg skrev:
Ja original ligger på 4000 kr st , skrotarna har aldrig aldrig nåt inne typ sad
Ebay varianterna ska nog bara limmas skulle jag tro men kan ha fel för jag köpte ett par jag tänkte att jag skulle haft men när limma va det ända alternativet så sålde jag dom vidare igen

Jaha okej där ser men

är inne på att beställa r32 sidokjolar från ebay så får väl se sen hur det funkar, och om enda alternativet är att limma så e det väl bara att göra misstänker jag

om du är snabbare än vad jag är så får du mer än gärna hojta till om kvalitén på dom & visa hur infästningarna är smile

stoltosmart
16 mars 2013 · 885 Inlägg

flumberg skrev:

stoltosmart skrev:

flumberg skrev:
Ja original ligger på 4000 kr st , skrotarna har aldrig aldrig nåt inne typ sad
Ebay varianterna ska nog bara limmas skulle jag tro men kan ha fel för jag köpte ett par jag tänkte att jag skulle haft men när limma va det ända alternativet så sålde jag dom vidare igen

Jaha okej där ser men

är inne på att beställa r32 sidokjolar från ebay så får väl se sen hur det funkar, och om enda alternativet är att limma så e det väl bara att göra misstänker jag

om du är snabbare än vad jag är så får du mer än gärna hojta till om kvalitén på dom & visa hur infästningarna är smile

absolut det kan jag göra

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang