Bra penselfärg till ok?

Danniboy This is me
9 april 2007 · 334 Inlägg

Tänkte penselmåla mina ok till bromsarna och undrar om det finns någon bra färg till det?
helst något billigt men endå som sitter kvar en stund smile

Greatsnyggo saabtok
9 april 2007 · 1 306 Inlägg

hammarlack är ju bra som fan om du tex ska ha svarta  bara,  100 för en liten  burk och räcker runt om. men  riktigt broms ok´s färg kostar inte mycket heller som klarar  värme och de   tror ja  bet en 200 kr  för en spryburk på mekonomen , ocj det räcker  till oken  målade mina i höstas och en gång till nu när sommar  däcken åkte på.. Tror de säljer på ok/q8 med ...

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
Clayton
9 april 2007 · 80 Inlägg

ca 100kr på meca för en sprayburk med bromsfärg.

Streckkoden
9 april 2007 · 2 655 Inlägg

Jag tycker du ska använda sprayburk istället. Har testat måla ok med Motips bromsok färg, den färgen täcker inte ett dugg. Så nu använder jag bara sprayburk.

Greatsnyggo saabtok
9 april 2007 · 1 306 Inlägg

Streckkoden skrev:
Jag tycker du ska använda sprayburk istället. Har testat måla ok med Motips bromsok färg, den färgen täcker inte ett dugg. Så nu använder jag bara sprayburk.

Det  blir  grymt mycket  bättre  och enklare än maskera ihjäl sig att måla med  pensel, köp färg på spray  spruta i korten och måla en 4-5 lager istället ...

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
Danniboy This is me
9 april 2007 · 334 Inlägg

vill helst penselmåla, färgen är röd som oken ska bli

twin_cam Smålänning
9 april 2007 · 7 877 Inlägg

Hammarlack.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
sir_daniel www.kudoz.se
9 april 2007 · 3 802 Inlägg

hammarlack funkar kanon, målat många bromsok  med det.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang