Elfel på renault laguna 01

stefan05
25 mars 2013 · 7 Inlägg

hej..köpte nyligen lagunan men la inte märke till att all belysning i kupen är borta (bakluckan me) och endast ett av fönsterhissarna fungerar,men de visste jag om,,sen e de nåt fel på tempgivaren efter att jag kört bilen  ett tag 200-300 meter så går tempen upp i topp.(termostaten byttes 2010 men problemet kvarstår).tryck regulatorerna till däckena fungerar inte heller,,,ibland blinkar ett däck ibland alla däck på displayen...tacksam för ideer=)

stefan05
7 april 2013 · 7 Inlägg

stefan05 skrev:
hej..köpte nyligen lagunan men la inte märke till att all belysning i kupen är borta (bakluckan me) och endast ett av fönsterhissarna fungerar,men de visste jag om,,sen e de nåt fel på tempgivaren efter att jag kört bilen  ett tag 200-300 meter så går tempen upp i topp.(termostaten byttes 2010 men problemet kvarstår).tryck regulatorerna till däckena fungerar inte heller,,,ibland blinkar ett däck ibland alla däck på displayen...tacksam för ideer=)

näe detta va en skit sida,,,inte ett svar på flera veckor,,tacka vet jag motorfurum

_nobbe_
7 april 2013 · 159 Inlägg

dom brukar ofta ha jord fel.
har skruvat i 2 st laguna med el fel och båda har varit dålig jord

it_mutt Avstängd
7 april 2013 · 10 388 Inlägg

stefan05 skrev:

stefan05 skrev:
hej..köpte nyligen lagunan men la inte märke till att all belysning i kupen är borta (bakluckan me) och endast ett av fönsterhissarna fungerar,men de visste jag om,,sen e de nåt fel på tempgivaren efter att jag kört bilen  ett tag 200-300 meter så går tempen upp i topp.(termostaten byttes 2010 men problemet kvarstår).tryck regulatorerna till däckena fungerar inte heller,,,ibland blinkar ett däck ibland alla däck på displayen...tacksam för ideer=)

näe detta va en skit sida,,,inte ett svar på flera veckor,,tacka vet jag motorfurum

För givetvis är det som så att man inte bara kan vänta sig ett svar utan också kräva det. Och får man inte det så är det forumet som är skit. Det kan givetvis inte vara så enkelt att folk missat din tråd? Nej självfallet inte, för vi sitter alla och plöjer igenom -alla- trådar som startas varje dygn. Och självfallet kan vi dessutom alla andra, svaren på dina frågor.

Dumma oss...

"Flera veckor"....ja jo, det är ju trots allt mindre än 13 dygn sen du startade tråden. Men ja, det är kanske bara i vissa delar av landet som det inte blir "flera veckor" av knappt 13 dygn

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
stefan05
10 april 2013 · 7 Inlägg

ja de gick  ju o väcka dig iallafall it_mutt=)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang