6868
Sök

Koppla remote utan remoteingång?

191 Inlägg
10 april 2007
Trådstartare
Tjo.
Som sagt, kan man koppla in en remote på ett steg utan remoteingång på nå sätt?
Fick ju mina grejer stulna häromveckan, så har slängt in ett par 12:or från mds samt nå skitsteg för att driva de, sånt skit man hade i garaget typ. ^^
Men det finns ingen remote ingång på steget, är säkert snorgammalt, har ingen aning om de, är iaf ett Pioneer klass d steg tror jag. smile

Hoppas på lite hjälp.

// Saelen

Just another sick man in this sick world..

410 Inlägg
10 april 2007
sätt en stor huvudströmbrytare på nån utav ström kablarna till steget alternativt så koplar du in ett jätte stort relä om nu remoten på en stereo orkar dra ett relä. hmm

Copyright @ Rybbs Production

191 Inlägg
10 april 2007
Trådstartare
Tror jag skiter i det, får la bara rycka ur steget över natten.. jagar nytt steg, har en kicker 12" hemma, ska bygga låda te den snart, men måste hitta steg smile Nån som kan tipsa?

410 Inlägg
10 april 2007
inte sälja steget då ? jag kan va intreserad smile men annars så har kenwood bra grejjer och kicker, du kan även kolla på mutant som finns på www.dbakuten.se  som säljer kicker, kenwood, mutant och nakamichi mm

Copyright @ Rybbs Production

191 Inlägg
10 april 2007
Trådstartare
Ute efter ett ganska fett monoblock, som kan driva 2 L712" framöver, funderar på ett DLS Cad15, va tror du om det? smile

21 761 Inlägg
10 april 2007
Det steget borde få bra fart på 2 st L7 12" tror jag, men då krävs mycket stabil strömförsörjning. Speciellt om du lastar ner steget till 1 Ohm.

Sök