BILLIGA 6x9 Högtalare?

Hampus_janson
2 maj 2013 · 81 Inlägg

Letar 6x9 högtalare till min hatthylla!

länka lite olika alternativ i kommentarsfältet!
hälst drygt 500 spänn :$

Extazzy
2 maj 2013 · 48 Inlägg

varför 6x9or? har alltid kör på det innan och samma med polarna. men när jag väl skaffade mig ett ordentligt diskantsteg så upptäckte jag att det fungerade mycket bättre med biltemas 5,25or än vad det någonsin hade gjort med dom 6x9erna jag hade haft. spelar ifrån många andra som ska ha 4st 6x9 i hatthyllan och på en massa andra ställen medans jag själv sitter här men mina 4 5,25er från biltema som bara kostade 170kr paret. mycket mer nöjd med dom en dom sketna diskanterna från mds för 700kr

Hampus_janson
2 maj 2013 · 81 Inlägg

Extazzy skrev:
varför 6x9or? har alltid kör på det innan och samma med polarna. men när jag väl skaffade mig ett ordentligt diskantsteg så upptäckte jag att det fungerade mycket bättre med biltemas 5,25or än vad det någonsin hade gjort med dom 6x9erna jag hade haft. spelar ifrån många andra som ska ha 4st 6x9 i hatthyllan och på en massa andra ställen medans jag själv sitter här men mina 4 5,25er från biltema som bara kostade 170kr paret. mycket mer nöjd med dom en dom sketna diskanterna från mds för 700kr

asså? dom rekomenderar du? får tänka över den saken smile
att jag ska ha 6x9 är inte ristat i sten..

Extazzy
2 maj 2013 · 48 Inlägg

faktiskt, det kan låta rätt löjligt men haha. jag känner mig mycket mer nöjd med pengarna när jag köpte dom än vad jag har gjort när jag köpt andra diskanter som jbl 6x9er å mds 5,25er. dels sparat pengar sen även fått mer volym för pengarna

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang