Eftersnack: Helsingborg VOLVO-meet 18/5-13 SWEDOL P-PLATS!

__Anna__
18 maj 2013 · 12 Inlägg

Digital_Kicker skrev:
Vi på HVM Crew tackar och bugar för kvällens träff!
Nu laddar vi inför nästa träff som kommer bli ännu bättre! Många fina Volvo bilar som kom och mycket trevligt folk!

Tack ifrån oss också , vi ser fram emot nästa volvo träff tillsammans med er ..
Mvh Anna & Putte

Volvo v70n (2003)
Digital_Kicker
19 maj 2013 · 3 721 Inlägg

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=49118

Lite bilder från vår Premiär träff. Kommer fler bilder

__Anna__
19 maj 2013 · 12 Inlägg

Digital_Kicker skrev:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=49118

Lite bilder från vår Premiär träff. Kommer fler bilder

Fina bilder big_smile

Volvo v70n (2003)
Digital_Kicker
19 maj 2013 · 3 721 Inlägg

__Anna__ skrev:

Digital_Kicker skrev:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=49118

Lite bilder från vår Premiär träff. Kommer fler bilder

Fina bilder big_smile

Vår fotograf som skulle kommit fastnade i Malmö smile

__Anna__
19 maj 2013 · 12 Inlägg

Digital_Kicker skrev:

__Anna__ skrev:

Digital_Kicker skrev:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=49118

Lite bilder från vår Premiär träff. Kommer fler bilder

Fina bilder big_smile

Vår fotograf som skulle kommit fastnade i Malmö smile

Vi kom från malmö så vi kunde dragit med fotografen wink , våra bilder kommer också så småningom.

Volvo v70n (2003)
Skaune
19 maj 2013 ·

Tycker de e kul att ni tatt innitiativ till en renodlad volvo träff och nekade de andra bilarna, det är inte lätt att skapa en ny träff o göra succé direkt, men varför i allsindar ställde ni upp bilarna på de viset? Man kan aldrig lita på alla som anmäler sig kommer till träffen, nu blevdet betydligt färre än ni räknat med, vilket resulterade i bilar utspridda över en stor öde parkering, sen när jag kommer med en 850 ska jag stå med 740/940?
När de var s70/v70 osv på andra sidan? för min bil var "gammal"? xD
Mitt tips, när man är osäker på hur många dom kommer, blanda alla modeller o håll dom tätt ihop istället för att göra dom de blev igår.

Som sagt, det är inte alltid lätt första gången, hoppas för er skull de blir en träff som växer! smile

Jag hade sällskap med mig som vart sugen på glass vid havet så jag drig rätt tidigt tyvärr!

Digital_Kicker
20 maj 2013 · 3 721 Inlägg

Skaune skrev:
Tycker de e kul att ni tatt innitiativ till en renodlad volvo träff och nekade de andra bilarna, det är inte lätt att skapa en ny träff o göra succé direkt, men varför i allsindar ställde ni upp bilarna på de viset? Man kan aldrig lita på alla som anmäler sig kommer till träffen, nu blevdet betydligt färre än ni räknat med, vilket resulterade i bilar utspridda över en stor öde parkering, sen när jag kommer med en 850 ska jag stå med 740/940?
När de var s70/v70 osv på andra sidan? för min bil var "gammal"? xD
Mitt tips, när man är osäker på hur många dom kommer, blanda alla modeller o håll dom tätt ihop istället för att göra dom de blev igår.

Som sagt, det är inte alltid lätt första gången, hoppas för er skull de blir en träff som växer! smile

Jag hade sällskap med mig som vart sugen på glass vid havet så jag drig rätt tidigt tyvärr!

Din feedback är noterad! Ja det blev fel med din bil såg jag. Vi vill att fler ger feedback!
Hoppas iaf att du hade lite trevligt och blev bemött på ett trevligt sätt av Crew när du kom?

Phaeton Falgfixaren.se
20 maj 2013 · 647 Inlägg

Kunde tyvärr inte komma, men de såg väldigt tomt ut på både bilar och publik tyvärr sad
Hoppas de kommer fler nästa gång smile Lycka till

Följ min Projekttråd HÄR!
Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay
Digital_Kicker
20 maj 2013 · 3 721 Inlägg

Phaeton skrev:
Kunde tyvärr inte komma, men de såg väldigt tomt ut på både bilar och publik tyvärr sad
Hoppas de kommer fler nästa gång smile Lycka till

Hade du kommit så hade vi varit fler tongue smile. Nej men visst det kom inte så mycket bilar, 43st. Men vi är nöjda med det för att vara en första träff smile. Vänta till nästa träff. Den kommer inte att likna något av vad den första träffen hade smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang