erfarenhet av blaupunt?

Amazon_123GT Driifter;)
18 april 2007 · 1 630 Inlägg

tjena ska köpa mig et nyt slutsteg

o då ja igenom en kopius har 40% rabbat på blaupunkts soritment så vore det ju kul o veta om det är nåt o satsa på?

så ni mer erfarenheter av blaupunkts prylar skriv o säg vi ni tycker

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)
Mr_Gear Biltokig
18 april 2007 · 870 Inlägg

Har en Gtb300 12" bas (300W RMS 800W Max) och den låter väldigt fint faktiskt smile inte dyr heller ens med standardpriser....
Deras stereoenheter har ja ingen större erfarenhet av, men jag skulle inte tro att dom är dåliga, ska man köpa billjud för lite pengar är det säkert prisvärt som bara den!


ojsan såg att det var slutsteg det gällde.... noll erfarenhet där tyvärr, visste inte ens om att de sålde slutsteg i sverige

Senast redigerat av Mr_Gear (18 april 2007)

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.
Saab 900S "Aero" (1991)
twin_cam Smålänning
18 april 2007 · 7 877 Inlägg

Farsan har en huvudenhet, Brooklyn MP35, i sin bil, och den är riktigt bra. Lite konstiga menyer bara, men den låter bättre än pioneeren han hade innan.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Puttson
18 april 2007 · 296 Inlägg

har du 40% så borde du satsa på det, jag har ingen erfarenhet av blaupunkt men dom borde ha nått bra i deras sortiment        jag har för mig att dom har välljudande system    men det är vad jag har för mig

monkeyman
18 april 2007 · 66 Inlägg

Amazon_123GT skrev:
tjena ska köpa mig et nyt slutsteg

o då ja igenom en kopius har 40% rabbat på blaupunkts soritment så vore det ju kul o veta om det är nåt o satsa på?

så ni mer erfarenheter av blaupunkts prylar skriv o säg vi ni tycker

Jag har ett blaupunkt steg i min bil THA-280, driver em JBL GTO1002D bas, dunkar på rätt friskt... Mycket trevligt steg faktiskt, rätt snyggt också för att vara blaupunkt. Ställbara filter, fjärrkontroll för basboost mm.

Senast redigerat av monkeyman (18 april 2007)

Forum för Toyota Aygo / Peugeot 107 / Citroën C1: http://trillingbilarna.phpbb2.se
igel_son
18 april 2007 · 14 Inlägg

installerar blaupunkt i jobbet å de är utan tvivel prisvärda grejor! 800w 4-kanalssteget dunkar friskt! Blaupunkt har tillverkat billjud sen 60talet så nåt ska de väl låta big_smile

Amazon_123GT Driifter;)
18 april 2007 · 1 630 Inlägg

okej de låter ju inte så illa..

installerar blaupunkt i jobbet å de är utan tvivel prisvärda grejor! 800w 4-kanalssteget dunkar friskt! Blaupunkt har tillverkat billjud sen 60talet så nåt ska de väl låta

då borde du ju veta vad som gäller.. funderar på velocity VA 1400 e de ngåot du rekomenderar eller?

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)
igel_son
18 april 2007 · 14 Inlägg

vågar jag faktiskt inte säga för jag har inte hört just den! Men jag vågar gissa att du inte blir besviken smile

Amazon_123GT Driifter;)
18 april 2007 · 1 630 Inlägg

nä men säger du att de prylar du haft o göra me är helt ok så borde detta steget knappast vara sämmre tycker man ju då det är i den dyraste serien de måste ju va nåt bättre man får för de slantar man betlar

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang