Dra pluskabel i S70 -97

Antinoxious - Always Faithful
23 juli 2013 · 507 Inlägg

Tjenare!
Hade tänkt koppla in min gamle baslåda i denna bilen, och jag har använt mig utav det lilla "plast röret" som går ner under ratten vid pedalerna i min förra bil. Men nu har någon dragit slangen för laddtrycksmätaren där igenom, vilket innebär att det blir för trångt att dra pluskabeln där.
Har även läst att man kan använda sig utav kupévärmar hålet på passagerar sidan, men på den sidan ligger lågnivå kablarna dragna vilket kan ge generatorstörningar om dessa är dragna på samma sida som pluskabeln?
(Eller har jag hört fel?)
Dags att dra fram borrmaskinen eller har någon nån smidig lösning?
Tack på förhand!

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
micke7406
23 juli 2013 · 1 400 Inlägg

Antinoxious skrev:
Tjenare!
Hade tänkt koppla in min gamle baslåda i denna bilen, och jag har använt mig utav det lilla "plast röret" som går ner under ratten vid pedalerna i min förra bil. Men nu har någon dragit slangen för laddtrycksmätaren där igenom, vilket innebär att det blir för trångt att dra pluskabeln där.
Har även läst att man kan använda sig utav kupévärmar hålet på passagerar sidan, men på den sidan ligger lågnivå kablarna dragna vilket kan ge generatorstörningar om dessa är dragna på samma sida som pluskabeln?
(Eller har jag hört fel?)
Dags att dra fram borrmaskinen eller har någon nån smidig lösning?
Tack på förhand!

Lägg lågnivå kablarna på andra sidan om du får störningar wink

Ms-sound @www.criticalmassaudio.com
Antinoxious - Always Faithful
23 juli 2013 · 507 Inlägg

micke7406 skrev:

Antinoxious skrev:
Tjenare!
Hade tänkt koppla in min gamle baslåda i denna bilen, och jag har använt mig utav det lilla "plast röret" som går ner under ratten vid pedalerna i min förra bil. Men nu har någon dragit slangen för laddtrycksmätaren där igenom, vilket innebär att det blir för trångt att dra pluskabeln där.
Har även läst att man kan använda sig utav kupévärmar hålet på passagerar sidan, men på den sidan ligger lågnivå kablarna dragna vilket kan ge generatorstörningar om dessa är dragna på samma sida som pluskabeln?
(Eller har jag hört fel?)
Dags att dra fram borrmaskinen eller har någon nån smidig lösning?
Tack på förhand!

Lägg lågnivå kablarna på andra sidan om du får störningar wink

Ahh vilket mekk... Jo får väl bli så i sånafall smile

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang