Inför: Meet of the Month #5 7/9 - Säsongsavslutning!

valstadkillen
9 september 2013 · 1 523 Inlägg

HotRod27 skrev:
Skönt tugg. Hade med mej min dotter som är 2,5 år, hon gillar bilar och har spenderat många timmar med mej i garaget i vintras. Ser inget problem med att hon följer med. Men självklart ligger ansvaret hos föräldrarna.
Vi tar en omväg förbi bilar som vi anser spelar för hög musik, hoppas att bilar som kommer åkandes visar samma hänsyn.. Om vi inte introducerar bilhobbyn för våra barn och ungdomar så kommer ju bilhobbyn att dö ut. Men detta är bara min åsikt och jag kommer att förtsätta att ta med min dotter. Nästa gång hon följer med är till björkvik den 21, så om du inte gillar det så får du stanna hemma, för vi visar ingen hänsyn mot folk som inte gillar barn wink

Har ej sagt att ja ej gillar barn.. Tkr de ej ska vara på bilträffar vara.. Ni tar bara åt er för ni är i den gruppen som tar med barn..  Du tror ej att ja vill skydda småbarn för att ej komma till bilträffar för de kan skada sig??

Peugeot 207 (2006)
valstadkillen
9 september 2013 · 1 523 Inlägg

Eydis skrev:
Höga ljudnivåer är väl skadligt även för vuxna människors öron?? Och att visa hänsyn när man kör bil bland gående människor ska väl gälla oavsett vilken ålder det är på människorna som går??

Visar hänsyn o kör sakta bland folk .Men tänker ej sänka musiken för det

Peugeot 207 (2006)
razeblue Streetknight
9 september 2013 · 148 Inlägg

valstadkillen skrev:

HotRod27 skrev:
Skönt tugg. Hade med mej min dotter som är 2,5 år, hon gillar bilar och har spenderat många timmar med mej i garaget i vintras. Ser inget problem med att hon följer med. Men självklart ligger ansvaret hos föräldrarna.
Vi tar en omväg förbi bilar som vi anser spelar för hög musik, hoppas att bilar som kommer åkandes visar samma hänsyn.. Om vi inte introducerar bilhobbyn för våra barn och ungdomar så kommer ju bilhobbyn att dö ut. Men detta är bara min åsikt och jag kommer att förtsätta att ta med min dotter. Nästa gång hon följer med är till björkvik den 21, så om du inte gillar det så får du stanna hemma, för vi visar ingen hänsyn mot folk som inte gillar barn wink

Har ej sagt att ja ej gillar barn.. Tkr de ej ska vara på bilträffar vara.. Ni tar bara åt er för ni är i den gruppen som tar med barn..  Du tror ej att ja vill skydda småbarn för att ej komma till bilträffar för de kan skada sig??

Jag tror du kommer tänka annorlunda den dan du själv får barn och kan lova då att när den kommer upp i ålder och den tycker det e kul med bilar så kommer du med att ta med den på träffar! Det blir extra roligt när man har bilintresse och har ett barn som e det med! Min grabb är biltokig och är nog mer bilintresserad än dom flesta här wink

Street knight
Scoore
9 september 2013 · 829 Inlägg

http://static1.fjcdn.com/thumbnails/comments/Here+eat+a+snickers.+You+get++++when+you+re+_94b11d14301f4ad1ac3407588317a082.jpg

Senast redigerat av Scoore (9 september 2013)

Nissan Skyline R33 "Kureiji - RIP" (1995)
valstadkillen
9 september 2013 · 1 523 Inlägg

razeblue skrev:

valstadkillen skrev:

HotRod27 skrev:
Skönt tugg. Hade med mej min dotter som är 2,5 år, hon gillar bilar och har spenderat många timmar med mej i garaget i vintras. Ser inget problem med att hon följer med. Men självklart ligger ansvaret hos föräldrarna.
Vi tar en omväg förbi bilar som vi anser spelar för hög musik, hoppas att bilar som kommer åkandes visar samma hänsyn.. Om vi inte introducerar bilhobbyn för våra barn och ungdomar så kommer ju bilhobbyn att dö ut. Men detta är bara min åsikt och jag kommer att förtsätta att ta med min dotter. Nästa gång hon följer med är till björkvik den 21, så om du inte gillar det så får du stanna hemma, för vi visar ingen hänsyn mot folk som inte gillar barn wink

Har ej sagt att ja ej gillar barn.. Tkr de ej ska vara på bilträffar vara.. Ni tar bara åt er för ni är i den gruppen som tar med barn..  Du tror ej att ja vill skydda småbarn för att ej komma till bilträffar för de kan skada sig??

Jag tror du kommer tänka annorlunda den dan du själv får barn och kan lova då att när den kommer upp i ålder och den tycker det e kul med bilar så kommer du med att ta med den på träffar! Det blir extra roligt när man har bilintresse och har ett barn som e det med! Min grabb är biltokig och är nog mer bilintresserad än dom flesta här wink

Ja kommer barnet va hemma tills den blir 7-8 år men börja isf kolla bilar på parkering

Peugeot 207 (2006)
Mickius
9 september 2013 · 4 670 Inlägg

valstadkillen skrev:

razeblue skrev:

valstadkillen skrev:

Har ej sagt att ja ej gillar barn.. Tkr de ej ska vara på bilträffar vara.. Ni tar bara åt er för ni är i den gruppen som tar med barn..  Du tror ej att ja vill skydda småbarn för att ej komma till bilträffar för de kan skada sig??

Jag tror du kommer tänka annorlunda den dan du själv får barn och kan lova då att när den kommer upp i ålder och den tycker det e kul med bilar så kommer du med att ta med den på träffar! Det blir extra roligt när man har bilintresse och har ett barn som e det med! Min grabb är biltokig och är nog mer bilintresserad än dom flesta här wink

Ja kommer barnet va hemma tills den blir 7-8 år men börja isf kolla bilar på parkering

Vi får väl se! Någon dag växer du oxå upp wink

Aerodynamik ...
9 september 2013 · 7 120 Inlägg

Eftersnackstråd finns...

valstadkillen
10 september 2013 · 1 523 Inlägg

mickius skrev:

valstadkillen skrev:

razeblue skrev:

Jag tror du kommer tänka annorlunda den dan du själv får barn och kan lova då att när den kommer upp i ålder och den tycker det e kul med bilar så kommer du med att ta med den på träffar! Det blir extra roligt när man har bilintresse och har ett barn som e det med! Min grabb är biltokig och är nog mer bilintresserad än dom flesta här wink

Ja kommer barnet va hemma tills den blir 7-8 år men börja isf kolla bilar på parkering

Vi får väl se! Någon dag växer du oxå upp wink

Behöver ej det.. De som har barn med sig till bilträffar kanske borde växa upp ist!

Peugeot 207 (2006)
OSkar000
11 september 2013 · 198 Inlägg

valstadkillen skrev:

mickius skrev:

valstadkillen skrev:

Ja kommer barnet va hemma tills den blir 7-8 år men börja isf kolla bilar på parkering

Vi får väl se! Någon dag växer du oxå upp wink

Behöver ej det.. De som har barn med sig till bilträffar kanske borde växa upp ist!

Men bilträff? Vi pratar om en parkeringsplats utanför ett köpcentrum som frekvent besöks av barnfamiljer. Där om någonstans ska man respektera att det kommer att passera både barnfamiljer och pensionärer.

Dirtymike
11 september 2013 · 1 532 Inlägg

valstadkillen skrev:

mickius skrev:

valstadkillen skrev:

Ja kommer barnet va hemma tills den blir 7-8 år men börja isf kolla bilar på parkering

Vi får väl se! Någon dag växer du oxå upp wink

Behöver ej det.. De som har barn med sig till bilträffar kanske borde växa upp ist!

Vi får se hur du tänker när du får barn sen wink

Jeep J20 (1978)
Scoore
11 september 2013 · 829 Inlägg

Men kan admin låsa den här tråden?.. de har ju spårat ut helt och hållet....

Nissan Skyline R33 "Kureiji - RIP" (1995)
Johnoxlundin
11 september 2013 · 88 Inlägg

Dirtymike skrev:

valstadkillen skrev:

mickius skrev:

Vi får väl se! Någon dag växer du oxå upp wink

Behöver ej det.. De som har barn med sig till bilträffar kanske borde växa upp ist!

Vi får se hur du tänker när du får barn sen wink

om jag skaffar mig en unge så kan det bli att det åker med på träffar men sen e det massa om ljud o sånt så det blir öronpluggar

Volvo 240 "Purple lady" (1982)
Volvo S70 "Kuben" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang