1896
Sök

Planet som liknar jorden upptäckt

2 953 Inlägg
25 april 2007
Trådstartare

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

.......
2 655 Inlägg
25 april 2007
xorox_88 skrev:
fan va ballt tycker jag:D

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 21,00.html

haha cool. tänk om de värkligen skulle finas nå sorts liv där tonguebig_smile

268 Inlägg
25 april 2007
coolt! hade ju varit trevligt med lite "nytt folk" *ASG*

Don't hate the player. hate the game!
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!

1 174 Inlägg
25 april 2007
Grymt coolt!!!... Tänk om det finns, tänk om dom är mer utvecklade än oss? tänk om det är stenålders människor lr kanske medeltid? vem vet wink

385 Inlägg
25 april 2007
Alla är inbjudna på fest hos mig på planeten 581 c. Ta med era egna badkläder!

514 Inlägg
25 april 2007
evilmaster skrev:

Du är inte sugen att långa ut dina då eller? Får man inte bada naken? wink

old volkswagens never die they just get lower

385 Inlägg
25 april 2007
Ormfn skrev:
evilmaster skrev:

Du är inte sugen att långa ut dina då eller? Får man inte bada naken? wink

Haha.. Bada du naken om du nu vill det. Vem ska gnälla? Polisen? big_smile

VAG entusiast
277 Inlägg
25 april 2007
Bara det inte finns Goa'ulder, borger eller annat löst där så är det väl bra. Tror att man får skicka dit SG-1 eller förenade planet federationen på utforsknings uppdrag.

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all

874 Inlägg
25 april 2007
intressant

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
25 april 2007
MIljöproblemet löst!!!!!!!! vi förstör jorden o får en ny chans där! jävligt skumt att dom hittar den just nu när jorden håller på förstöras.. hoppas de finns liv o jobb där åt mig big_smile

Bmw osv..

40 Inlägg
25 april 2007
Det finns säkert något äckligt kryp där som kryper in genom analet och käkar upp oss innifrån. Och jag vill inte gå runt med en buttplug^^.

För övrigt så skulle det vara bra med en ny planet att förstöra genom på tok förstora och törstiga bensinare big_smile. Det lär ju bli för jävla dyrt att rasta bilen om några år om klimathysterin fortsätter.

Dagens Tanke: Om det inte är meningen att vi ska äta djur, varför är de då gjorda av kött?

Ahapp..
36 Inlägg
25 april 2007
Första tanken jag fick upp när jag såg det där var att dom kommer bli smittade av någonting.

Tex. Dom hittar någon sorts varelse som är död och håller på och pillar med den sen blir dom smittade av en bakterie som dödar besättningen på rymdfarkosten.

Och då skickar nasa upp en ny raket för att kolla vad som har hänt med besättningen och tar sedan ner raketen till jorden och smittan sprider sig och utplånar allt levande på jorden

Jag har nog kollat för mycket på film neutral

Tjejer fejkar orgasm, killar fejkar hela förhållanden

40 Inlägg
25 april 2007
Granit skrev:
Första tanken jag fick upp när jag såg det där var att dom kommer bli smittade av någonting.

Tex. Dom hittar någon sorts varelse som är död och håller på och pillar med den sen blir dom smittade av en bakterie som dödar besättningen på rymdfarkosten.

Och då skickar nasa upp en ny raket för att kolla vad som har hänt med besättningen och tar sedan ner raketen till jorden och smittan sprider sig och utplånar allt levande på jorden

Jag har nog kollat för mycket på film neutral

Nää fan sånt händer alltid! Se bara på Alien triologin. Eller det kanske är en film?

Dagens Tanke: Om det inte är meningen att vi ska äta djur, varför är de då gjorda av kött?

3 113 Inlägg
25 april 2007
alltid gött smile

Semper Fi

132 Inlägg
25 april 2007
Om den nu är 50% större än Jorden borde det finnas jättemycket olja där.
Vad sägs om att gå samman, snickra ihop en raket och åka dit innan Greenpeace lägger beslag på den? Nån som är sugen? smile

162 Inlägg
25 april 2007
Själv hoppas jag på en planet full med  tajta brudar,  som säger hej,  genom att ha skit skön sex,

Jag har 7 intressen: Bilar å sex

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
25 april 2007
tur att han åt vänster upptäckte de nu för han får nog inte många mer dagar på sig

Sök