1599
Sök

present till flickvännen

582 Inlägg
23 april 2007
Trådstartare
flikkan tar studenten snart och undrar om nån vet nån bra "studentpresent" man kan köpa te henne, nått litet sött tongue

494 Inlägg
23 april 2007
Shit!! de är ju typ snart ju bra att du påminde mig måste börja planera och spara:P lr skulle man köpa nya bromsar istället??:S

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!

70 Inlägg
23 april 2007
usch hemska tanke... det var den budgeten det :S usss

582 Inlägg
23 april 2007
Trådstartare
ingen som vet något bra?

237 Inlägg
23 april 2007
Tuhkanen skrev:
ingen som vet något bra?

Parfym,nalle,smycken finns jue hur mycke saker som helst o köpa=)

Världens Häftigaste....De E Jag de...

Maizer
23 april 2007
En platta öl går ju alltid hem! big_smile

Kettunen
23 april 2007
En flaska champange för studenten & lite rosor för att du älskar henne tongue ??

582 Inlägg
23 april 2007
Trådstartare
jo d gamla vanliga men tänkte nått litet speciellt, men kommer nog på nått big_smile

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
23 april 2007
budget om man får fråga? tongue

hon kanske blir glad för en porsche eller så räcker det med rosor och en överaskningsgrej typ ordna till det vid stranden med filt, vin, kex, ostar osv smile
Senast redigerat av dusty (23 april 2007)

582 Inlägg
23 april 2007
Trådstartare
a en porsche e la kanske å ta i med men i normal pris klass, inte nått jätte dyrt

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
23 april 2007
min andra ide då? smile

182 Inlägg
24 april 2007
Tuhkanen skrev:
a en porsche e la kanske å ta i med men i normal pris klass, inte nått jätte dyrt

Köp min isåfall wink

Miklen
24 april 2007
Min hade redan mer smycken en en gangsta brotha från förorten (no offence någon) winkwink så ja köpte min en mp3 spelare å sen kom ja å hämta henne i min då nyhämtade bmw full av balonger å grejs

582 Inlägg
24 april 2007
Trådstartare
hon e å kompis till henne har redan fixat ett åk med henns bror eftersom ajg inte har cab hmm  står helt stilla asså, blir alltid samma saker till typ födelsedagar osv, blommor å nått smycke å typ underkläder (present te mig) wink

304 Inlägg
25 april 2007
Man kan köpa DVD-box med hennes favorit serie eller skådis eller regissör eller vad f…n kan det vara. Blommor skall du ha i vilket fal som helst. big_smile

I have my own race...

1 Inlägg
25 april 2007
Köpa present till en tjej måste vara ganska lätt. Det finns ju hur mycket krimskrams som helst. Men till er killar e de svårt. Vad vill en kille ha i födelsedags present? (förutom tjejen i sexiga underkläder)wink
Iof så har jag en bra idé tills på söndag men eftersom han kanske läser här så...

674 Inlägg
25 april 2007
MoveFast skrev:
Köpa present till en tjej måste vara ganska lätt. Det finns ju hur mycket krimskrams som helst. Men till er killar e de svårt. Vad vill en kille ha i födelsedags present? (förutom tjejen i sexiga underkläder)wink
Iof så har jag en bra idé tills på söndag men eftersom han kanske läser här så...

de är ju klart att de blir svårt att köpa present till motsatta könet men de är helt naturligt...
vi tycker att de är lika svårt att köpa till er tror jag

Sponsorer: Custom & Paint, DLS, Ljudfabriken, Eklunds Bilvård, Bildelsnetto, LPT Reklam, Hallsberg gummiverkstad & Byrstatech.

582 Inlägg
25 april 2007
Trådstartare
nu är det ju två tjejer osm skrivet här, vad skulle ni uppskatta:P

Sök