Bmw e30 318I - Fin bil ska bli finare!

E30 318I, ett rullande projekt! Kika gärna in och läs/kommentera! Fin bil ska bli finare!
  • 13 Följare
  • 9 464 Visningar
  • Projektet avslutat 24 november 2013
G-Danne
1 oktober 2012 · 92 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/141/140144/140144-d2eed10391ed789458af8f06113c7001.jpg

Inte hänt mycket på senast, håller på plocka ner reservdelsbilen för den måste bort innan snön kommer!

Men bjuder på en bild iaf! ;-)

Senast redigerat av G-Danne (1 oktober 2012)

Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland.
G-Danne
10 november 2012 · 92 Inlägg

Liten update! Reservdelsbilen är nu skrotat, har lite allt möjligt kvar så om nån söker något så är det bara fråga!
Har också köpt ett set fälgar som ska renoveras i vinter, BBS RM.
Men skulle behöva lite tips ang det!

Lite frågor/funderingar jag har!

* Finns lite små skador på själva "ekrarna" osv, hur fixar man det enklast/snyggast?
* Vilken lack ska man använda när man lackar dom? Pulverlacka eller vanlig 2k?
* Ang underarbete, ska man blästra eller bara köra med papper?

Har även börjat dragit lite ljud i bilen, och fixat den lilla rosten som fanns, bilder kommer på detta inom kort!

//Danne

Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland.
mindghost
16 januari 2013 · 160 Inlägg

Kul smile prenumeration lagd! Jag söker oxå efter BBS RM till min e30, snyggt som fan

RaekmAcKaN
20 maj 2013 · 399 Inlägg

Hur går det här ? smile

DropShop "Östersundsmaffian"
mindghost
27 juni 2013 · 160 Inlägg

RaekmAcKaN skrev:
Hur går det här ? smile

ne just nu är de sommarledigt från allt jobb hehe

G-Danne
15 november 2013 · 92 Inlägg

Oj, här var det ett tag sen jag var inne.. får be om ursäkt för det! hmm

Mycket har hänt med bilen sen sist men jag har tyvärr en väldigt tråkig nyhet att berätta för er alla, nu när första halkan kom så lånade jag (tyvärr) ut bilen till en mycket bra kompis flickvän då hennes bil var okörbar för stunden.
Det slutade med att hon fått sladd och rullat två varv med bilen, så det blir nog inte så mycket mer updateringar här då bilen är skrot. sad

Det som kommer hända i framtiden när jag får tid och lust är att jag kommer försöka få tag på en annan kaross och bara stoppa över allt i den, men det är nog långt framöver.

http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc3/1451493_425467054241741_830557355_n.jpg

Senast redigerat av G-Danne (15 november 2013)

Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland.
mr_right har roligt.. och ibland tråkigt
15 november 2013 · 461 Inlägg

G-Danne skrev:
Oj, här var det ett tag sen jag var inne.. får be om ursäkt för det! hmm

Mycket har hänt med bilen sen sist men jag har tyvärr en väldigt tråkig nyhet att berätta för er alla, nu när första halkan kom så lånade jag (tyvärr) ut bilen till en mycket bra kompis flickvän då hennes bil var okörbar för stunden.
Det slutade med att hon fått sladd och rullat två varv med bilen, så det blir nog inte så mycket mer updateringar här då bilen är skrot. sad

Det som kommer hända i framtiden när jag får tid och lust är att jag kommer försöka få tag på en annan kaross och bara stoppa över allt i den, men det är nog långt framöver.

http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-a … 7355_n.jpg

jag kommer säkert få skit för det.
men jag lånar aldrig mina bilar till tjej kompisar osv..

inte ens till min tjej. jag har köpt henne egen bil just av denna anledning.

An eye for eye only ends up making the whole world blind.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang