Gula lampor

Ljepone * Studerande *
27 mars 2012 · 563 Inlägg

Ursäkta, men denna "solfilm" ser för jävlig ut! hmm ( Påminner mig om tandröta).

gurr4
28 mars 2012 · 16 Inlägg

Menar du på min? Jag ledsnade och har rivit bort den.

Ljepone * Studerande *
28 mars 2012 · 563 Inlägg

gurr4 skrev:
Menar du på min? Jag ledsnade och har rivit bort den.

Din & "MrJansson92" gula strålkastar solfilm.... Personligen tycker jag icke om det, uppskattar hellre att man kör 4300k, 6000K alt. 8000K Xenon ljus eller tonar ner dem (i svart kulör).

Men gillar ni det så kör på det (alla tkr vi om olika).  Bara framför min åsikt smile

MrJansson92
28 mars 2012 · 536 Inlägg

Ljepone skrev:

gurr4 skrev:
Menar du på min? Jag ledsnade och har rivit bort den.

Din & "MrJansson92" gula strålkastar solfilm.... Personligen tycker jag icke om det, uppskattar hellre att man kör 4300k, 6000K alt. 8000K Xenon ljus eller tonar ner dem (i svart kulör).

Men gillar ni det så kör på det (alla tkr vi om olika).  Bara framför min åsikt smile

okej, jo du har så rätt i att alla tycker olika och tur är det att vi gör det för hur skulle världen vara annars? wink bra att det finns folk som kan framföra sin åsikt på ett bra och trevligt sätt tycker jag smile jag är personligen inte så mycket för det vita/blåa xenon ljuset så ska prova gult och se hur det blir tror jag smile

Toyota Auris Touring Sports Hybrid "Miljöpartietsstödfordon" (2015)
Ljepone * Studerande *
28 mars 2012 · 563 Inlägg

MrJansson92 skrev:

Ljepone skrev:

gurr4 skrev:
Menar du på min? Jag ledsnade och har rivit bort den.

Din & "MrJansson92" gula strålkastar solfilm.... Personligen tycker jag icke om det, uppskattar hellre att man kör 4300k, 6000K alt. 8000K Xenon ljus eller tonar ner dem (i svart kulör).

Men gillar ni det så kör på det (alla tkr vi om olika).  Bara framför min åsikt smile

okej, jo du har så rätt i att alla tycker olika och tur är det att vi gör det för hur skulle världen vara annars? wink bra att det finns folk som kan framföra sin åsikt på ett bra och trevligt sätt tycker jag smile jag är personligen inte så mycket för det vita/blåa xenon ljuset så ska prova gult och se hur det blir tror jag smile

Precis! big_smile


Men den ljusgula toningsfilmen som satt/sitter på golfen (sida 1, användaren "THEBADGUY") var inte "fel". Har sett sådana på flera nyare bilar inom motorsporten.

Men aaa, your choice wink

Darkus
28 mars 2012 ·

Tycker alla jävlar kör med gula lysen nu för tin. Verkar blivit nå sån hipp trend.

MrJansson92
28 mars 2012 · 536 Inlägg

Darkus skrev:
Tycker alla jävlar kör med gula lysen nu för tin. Verkar blivit nå sån hipp trend.

jo det har blivit rätt inne nu men jag har aldrig sett det på en 740 mer än en jag såg på blocket igår så just det är lite udda vilket jag gillar^^

Toyota Auris Touring Sports Hybrid "Miljöpartietsstödfordon" (2015)
Darkus
28 mars 2012 ·

KAnske ovanligt på Volvo sidan men på BMW sidan är det var å varannan som har sånna där gula lampor.
Ja gill int dä alls.

MrJansson92 skrev:

Darkus skrev:
Tycker alla jävlar kör med gula lysen nu för tin. Verkar blivit nå sån hipp trend.

jo det har blivit rätt inne nu men jag har aldrig sett det på en 740 mer än en jag såg på blocket igår så just det är lite udda vilket jag gillar^^

MrJansson92
28 mars 2012 · 536 Inlägg

Darkus skrev:
KAnske ovanligt på Volvo sidan men på BMW sidan är det var å varannan som har sånna där gula lampor.
Ja gill int dä alls.

MrJansson92 skrev:

Darkus skrev:
Tycker alla jävlar kör med gula lysen nu för tin. Verkar blivit nå sån hipp trend.

jo det har blivit rätt inne nu men jag har aldrig sett det på en 740 mer än en jag såg på blocket igår så just det är lite udda vilket jag gillar^^

jo det har jag också märkt att det är jävligt många BMW och även Volkswagen som har det

Toyota Auris Touring Sports Hybrid "Miljöpartietsstödfordon" (2015)
gurr4
28 mars 2012 · 16 Inlägg

BTW, jag ledsnade på det gula och tog bort filmen idag dåligt ljus också. Det är väl lite "tyskstuk" med gula lyktor vilket verkar vara vanligt bland vwfolk.

knwm
19 november 2013 · 15 Inlägg

Sånt nåt?
http://forumbilder.se/CG4JJ/image.jpg

Volvo V70 "YellowLightClub" (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang