5195
Sök

Japp Polisen hade nått pågång i ångermanland..

Sleeper
3 084 Inlägg
4 maj 2007
Trådstartare
http://allehanda.se/avdelning/harnosand/6473

Edit: Läste inlägget efter var visst inte bara ångermanland som var drabbat
Senast redigerat av Sushikocken (4 maj 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

-utan 940
1 728 Inlägg
4 maj 2007
De gick ut med det en vecka innan att de skulle ha extra många trafikpoliser ute så det var ingen hemlighet. Själv såg jag bara ett par kontroller men alla kameraskåp var i bruk också.

Fri fart för ett fritt folk!
14 880 Inlägg
4 maj 2007
Andreas 940 skrev:
De gick ut med det en vecka innan att de skulle ha extra många trafikpoliser ute så det var ingen hemlighet. Själv såg jag bara ett par kontroller men alla kameraskåp var i bruk också.

inte nattetid iaf inte någon av kamerorna längst hela karlskoga vägen testade dom mer än väl kan jag lova ;-)

har tappat respekten totalt för dom där kamerorna dom kan jhu helt omöjligt använda korten vilket som..så det är helt onödigt att släppa av det minsta

utanför mitt fönster hade dom stopp plats vid hastighets kontroll genom ö-o e20 och dom 10minuterna jag orkade stå i fönstret och skratta lite så åkte iallfall minst 20-30bilar fast
att folk inte lär sig standard ställena någon gång

Kör fort så hinner inget hända...

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
4 maj 2007
var även en del kontroller här vid alingsås.

-utan 940
1 728 Inlägg
4 maj 2007
Growe skrev:
inte nattetid iaf inte någon av kamerorna längst hela karlskoga vägen testade dom mer än väl kan jag lova ;-)

har tappat respekten totalt för dom där kamerorna dom kan jhu helt omöjligt använda korten vilket som..så det är helt onödigt att släppa av det minsta

Ok, jag har heller aldrig sett någon av de nya skåpen blixtra. Vet du om det är en kraftig blixt som inte går att missa? Jag hörde att de nya kamerorna är så bra att de inte alltid behöver använda blixten. hmm

12 086 Inlägg
4 maj 2007
Jag gjorde allt jag kunde för o bli stoppad igårnatt, det va typ snuten, jag oc hen postbil i hela Motala o ändå sket han i mig.. jag vart helknäckt =/

Hörde oxå de där om hastighetskontroller, inte sätt några runt Motala iaf

296 Inlägg
4 maj 2007
Growe skrev:
Andreas 940 skrev:

utanför mitt fönster hade dom stopp plats vid hastighets kontroll genom ö-o e20 och dom 10minuterna jag orkade stå i fönstret och skratta lite så åkte iallfall minst 20-30bilar fast

Måste folk veta om alla standard-ställen eller? De kan ju ha varit på genomfart..

Kör du utan plåt fram eller döljer ansiktet eftersom du säger att de inte kan andvända korten ifrån kamerorna?

Fri fart för ett fritt folk!
14 880 Inlägg
4 maj 2007
Horizon skrev:
Growe skrev:
Andreas 940 skrev:

Måste folk veta om alla standard-ställen eller? De kan ju ha varit på genomfart..

Kör du utan plåt fram eller döljer ansiktet eftersom du säger att de inte kan andvända korten ifrån kamerorna?

solskyddet..enligt min passagerare ska det synas väl dagtid
tog en kamera av nya modellen för några månader sen

visst är det svårt att veta standardställen men finns det någon form av bro så är det alltid en risk att dom står där uppe och skjuter smile
har fungerat att släppa av inför broar för mig i alla år smile
Senast redigerat av Growe (4 maj 2007)

Kör fort så hinner inget hända...

Sök