Noobs som spelar på PS3.. Mus och tangentbord är det ända rätta Nej då... Black ops är fett till ps3 med bara att jag råkar ha det till datorn istället. Fick till ett rätt fett quickscoping kill här för några dagar sen. Tänkte dela med mig av det
Lite stoft från Tingeling och vi svävar iväg, Välkommen åter till våran skruvade värld
Uppar här lite och frågar er användare om det är någon som vill starta ett "crew"? Jag är väl något bättre än medelbra skulle jag tro. Beror dock på vilket humör man är på och vilka man möter, haha. Men har alltid lirat själv, skulle vara kul att vara med i ett team. Något jag kan få joina eller finns det någon som också vill vara med i ett team så startar vi ett. Dock vill jag inte ha med några noobs! Hojta till!
Uppar här lite och frågar er användare om det är någon som vill starta ett "crew"? Jag är väl något bättre än medelbra skulle jag tro. Beror dock på vilket humör man är på och vilka man möter, haha. Men har alltid lirat själv, skulle vara kul att vara med i ett team. Något jag kan få joina eller finns det någon som också vill vara med i ett team så startar vi ett. Dock vill jag inte ha med några noobs! Hojta till!
Jag hade jätte gärna varit med i ett crew.. Dock så spelar jag Cod på PC och inte på konsoll vilket dom flesta tycks göra..
Spelar nästan enbart med DSR, Ballista, Intervention, Barret 50 cal, MSR osv och kör således Quickscoping. Ibland går jag dock lös med Scar H eller MSMC
Spelade MW2an i ca 3 års tid och gick sedan över till MW3an och nu för ett halv årsen till Black ops 2. Spelar mestadels BO2 dock men kommer även tillbaka till dom äldre MW serien ibland.
Har gjort en hel del Sniper montage och kan en hel del om spelens Spawn knowledge (enormt viktigt att kunna om man tex skall vinna matcher i Domination)
Men som sagt jag spelar på PC. Tycks vara få som gör det tyvärr. Eller?
Som sagt har gjort en hel del sniper montage och håller på att starta en ny Youtube kanal där jag skall ladda upp alla montage och mera Cod grejer. Har det första BO2 montage jag gjorde dock uppladdat på min privata kanal som en testfilm. Den kan ni ju kika in ifall ni vill. Är inga superklipp då jag snikra ihop detta fort och dessutom är det redigerat i en dåliga version av Pinnacle Studio så är lite mer jobb som behövs göras men men
Ingen som är intresserad av att starta en Sniping Clan BTW? Med inriktning på just youtube och Montage? Då spelar det ju inte så stor roll vilken maskin man spelar på
Lite stoft från Tingeling och vi svävar iväg, Välkommen åter till våran skruvade värld