2250
Sök

Black ops 2 (PS3 användare)

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
14 januari 2013
Trådstartare
Någon som lirar Black Ops 2 på Ps3 här?
Tänkte om man skulle dra ihop ett gäng och lira.. Jag själv har dock inte headset eller nå..

Jag heter "muppen38", så adda mig gärna om ni lirar. Jag spelar ganska ofta smile

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

349 Inlägg
14 januari 2013
cewe93 kan du lägga till, spelar när jag har tid! inte jätte ofta men händer ibland smile

3 519 Inlägg
14 januari 2013
Trådstartare
cewee skrev:
cewe93 kan du lägga till, spelar när jag har tid! inte jätte ofta men händer ibland smile

Done smile

3 519 Inlägg
21 januari 2013
Trådstartare
Lär finnas flera? Vore kul om man kunde samla ihop ett gäng och bilda ett "crew" smile
Kom igen nu folk! smile

21 Inlägg
4 februari 2013
Lilla-Al-Fadji heter jag wink spelar till och från tongue

614 Inlägg
6 februari 2013
Noobs som spelar på PS3.. big_smile Mus och tangentbord är det ända rätta big_smile Nej då... Black ops är fett till ps3 med bara att jag råkar ha det till datorn istället. Fick till ett rätt fett quickscoping kill här för några dagar sen. Tänkte dela med mig av det big_smile 

Lite stoft från Tingeling och vi svävar iväg, Välkommen åter till våran skruvade värld

Mr,
219 Inlägg
11 februari 2013
ZyXoZ9000

Spelar lite till å från  smile

3 519 Inlägg
2 augusti 2013
Trådstartare
Uppar här lite och frågar er användare om det är någon som vill starta ett "crew"?
Jag är väl något bättre än medelbra skulle jag tro. Beror dock på vilket humör man är på och vilka man möter, haha. Men har alltid lirat själv, skulle vara kul att vara med i ett team. Något jag kan få joina eller finns det någon som också vill vara med i ett team så startar vi ett. Dock vill jag inte ha med några noobs!
Hojta till!

614 Inlägg
2 augusti 2013
Mr_M_ skrev:
Uppar här lite och frågar er användare om det är någon som vill starta ett "crew"?
Jag är väl något bättre än medelbra skulle jag tro. Beror dock på vilket humör man är på och vilka man möter, haha. Men har alltid lirat själv, skulle vara kul att vara med i ett team. Något jag kan få joina eller finns det någon som också vill vara med i ett team så startar vi ett. Dock vill jag inte ha med några noobs!
Hojta till!

Jag hade jätte gärna varit med i ett crew.. Dock så spelar jag Cod på PC och inte på konsoll vilket dom flesta tycks göra..

Spelar nästan enbart med DSR, Ballista, Intervention, Barret 50 cal, MSR osv och kör således Quickscoping.
Ibland går jag dock lös med Scar H eller MSMC big_smile

Spelade MW2an i ca 3 års tid och gick sedan över till MW3an och nu för ett halv årsen till Black ops 2. Spelar mestadels BO2 dock men kommer även tillbaka till dom äldre MW serien ibland.

Har gjort en hel del Sniper montage och kan en hel del om spelens Spawn knowledge (enormt viktigt att kunna om man tex skall vinna matcher i Domination)

Men som sagt jag spelar på PC. Tycks vara få som gör det tyvärr. Eller?

Som sagt har gjort en hel del sniper montage och håller på att starta en ny Youtube kanal där jag skall ladda upp alla montage och mera Cod grejer.
Har det första BO2 montage jag gjorde dock uppladdat på min privata kanal som en testfilm. Den kan ni ju kika in ifall ni vill. Är inga superklipp då jag snikra ihop detta fort och dessutom är det redigerat i en dåliga version av Pinnacle Studio så är lite mer jobb som behövs göras men men big_smile

Ingen som är intresserad av att starta en Sniping Clan BTW? Med inriktning på just youtube och Montage? Då spelar det ju inte så stor roll vilken maskin man spelar på big_smile 

Lite stoft från Tingeling och vi svävar iväg, Välkommen åter till våran skruvade värld

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
23 januari 2014
Sebastian7908

Bara att adda
Spelar nästan varje dag i mån om tid:-)

No Shame Racing Crew

Sök