Lahega produkter??

djukk34
2 februari 2014 · 309 Inlägg

Har aldrig använt Meguiars men det känns lite Smartab över det hela? Mycket reklam och fräna flaskor med häftiga namn.
Är det så bra som folk säger?

Senast redigerat av maaw (2 februari 2014)

Martin_78
2 februari 2014 · 398 Inlägg

maaw skrev:
Har aldrig använt Meguiars men det känns lite Smartab över det hela? Mycket reklam och fräna flaskor med häftiga namn.
Är det så bra som folk säger?

Jag tycker det är väldigt lättarbetade saker dom har å ger bra resultat men å andra sidan så e ju de prudukterna som jag använt tidigare bara sonax å turtel saker å jämfört med dom e ju Meguiars himmelriket å jobba med.

djukk34
2 februari 2014 · 309 Inlägg

Martin_78 skrev:

maaw skrev:
Har aldrig använt Meguiars men det känns lite Smartab över det hela? Mycket reklam och fräna flaskor med häftiga namn.
Är det så bra som folk säger?

Jag tycker det är väldigt lättarbetade saker dom har å ger bra resultat men å andra sidan så e ju de prudukterna som jag använt tidigare bara sonax å turtel saker å jämfört med dom e ju Meguiars himmelriket å jobba med.

Jo det blir väl så. Har inte hört någon ens nämna Meguiars som jobbar med rekond på en professionell nivå.

Vore kul om någon som jobbat med Lahega, 3M, Menzerna osv kunde yttra sig om Meguiars ? smile

Martin_78
2 februari 2014 · 398 Inlägg

maaw skrev:

Martin_78 skrev:

maaw skrev:
Har aldrig använt Meguiars men det känns lite Smartab över det hela? Mycket reklam och fräna flaskor med häftiga namn.
Är det så bra som folk säger?

Jag tycker det är väldigt lättarbetade saker dom har å ger bra resultat men å andra sidan så e ju de prudukterna som jag använt tidigare bara sonax å turtel saker å jämfört med dom e ju Meguiars himmelriket å jobba med.

Jo det blir väl så. Har inte hört någon ens nämna Meguiars som jobbar med rekond på en professionell nivå.

Vore kul om någon som jobbat med Lahega, 3M, Menzerna osv kunde yttra sig om Meguiars ? smile

Jo det hade varit kul å höra deras syn på dom oxå smile

Funkiee Saab älskare!
2 februari 2014 · 4 597 Inlägg

Jag gör, och de är delvis bra saker. Fast det är ju skillnad på konsument o rekond produkterna. De vi beställer är ju bättre. Men i det stora hela är dom ju bra, men det finns få saker som slår 3M

Volvo XC70 "Polestar" (2016)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang