rent allmänt går det att programera ett sprut bättre än vad man kan anpassa en förgasare men snackar man orginal grejer så är inte allt lika logiskt alltid
enda sättet är att man tar en motor och bromsar den med förgasare och med insprutning utan att byta några andra detaljer än just själva bränslesystemet
rent allmänt går det att programera ett sprut bättre än vad man kan anpassa en förgasare men snackar man orginal grejer så är inte allt lika logiskt alltid
enda sättet är att man tar en motor och bromsar den med förgasare och med insprutning utan att byta några andra detaljer än just själva bränslesystemet
Men om man säger en 240 med förgasare tycker jag själv är bättre ork i med förgasare än med insprut....
det handlar mer om kamaxlar M-kammen i B230F är inte speciellt rolig inte A-kammen heller men man kan uppleva den som piggare tror dock att om man läser ett diagram så är vridet högre tidigare med sprut och M-kam
rent allmänt går det att programera ett sprut bättre än vad man kan anpassa en förgasare men snackar man orginal grejer så är inte allt lika logiskt alltid
enda sättet är att man tar en motor och bromsar den med förgasare och med insprutning utan att byta några andra detaljer än just själva bränslesystemet
Men om man säger en 240 med förgasare tycker jag själv är bättre ork i med förgasare än med insprut....
Vet inte hur det ligger till på den fronten men du får betänka att insprutningssystemet i en 240 är rena stenåldern jämfört med bilar som är bara några år nyare... har hänt sjukt mycket med insprutningssystemen...
Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.