Det verkar inte vara så väldigt många som är intresserade men det är det värsta trådlyft jag sett....nästan 7 år!!!
/Benny
Tycker du det varit bättre han startat en ny tråd istället och lagt ut sin film?
On tropic så fort det kommer snö här nere i dalsland ska jag fixa lite filmer och lägga ut
Jag tyckte det var komiskt med dessa nästan 7 år och att TS tyckte att det var många som gillade snöskotrar. Jag har inget emot att du lägger ut filmer.
Haha jaa jag tyckte det var lite onödigt att skapa en ny tråd när det redan fanns en för skoterfilmer ... sen om det inte är så många som använder tråden må så vara .. tycker att sktoerfilmsintresset är alldeles för svalt på denna sida dock...
Haha jaa jag tyckte det var lite onödigt att skapa en ny tråd när det redan fanns en för skoterfilmer ... sen om det inte är så många som använder tråden må så vara .. tycker att sktoerfilmsintresset är alldeles för svalt på denna sida dock...
Helt rätt tänkt Köpte själv min första skoter nu inför säsongen, veckan efter försvann all snö igen...