Inför: BILTEMAMEET MED STREET CARS I VÄXJÖ 6/6

__rengel__
5 februari 2014 · 290 Inlägg

Hallå gott folk!
Nu är det dags för ännu en festlig dag på Biltema i Växjö. Förra årets Biltema Meet blev en succé så vi kör på med ett nytt event.
Precis som förra året vill vi på Street Cars få hit utställande bilar i alla dess former, alla är lika mycket välkomna.
Förutom en grym utställning med en del olika inbjudna företag så kommer det även vara en flyguppvisning med radiostyrda flygplan.

Tipspromenad kommer att finnas samt en People's choice för utställda bilar. Prisutdelning för People´s choice sker en timme innan vi avslutar för dagen.

Evenemanget drar igång i samband med när varuhuset öppnar för dagen kl 09:00, och pågår fram till kl 16:00, en timme innan butiken stänger.
Det kommer att finnas grillad korv från Returbilen, samt att våra vänner på TM Däckcenter, AGs Dekaler och Ground Zero kommer finnas på plats.

Utställarinformation.
Ni som vill ställa ut ert fordon skickar en anmälan på sms till Sebastian Sandin som finns på telefonnummer 070-1479030, med märke och modell på bil samt namn på ägare.
Viktigt är att ni som kommer ställa ut kommer en stund innan vi öppnar så att vi får ihop en grym utställning när våra besökare trillar in.
Från klockan 7.00 vill vi ha utställare med fordon på plats.

Så bjud in vänner och bekanta med eller utan fordon att ställa ut för en kanondag på Biltema!

Länk till facebook evenemanget!

https://www.facebook.com/events/4266004 … r=calendar

Mvh Street Cars CREW Växjö

kolla gärna in mitt projekt! :) Jetta mk1 Motorbyte och uppfräschning
Volkswagen Jetta MK1 LX "fitment" (1984)
__rengel__
17 mars 2014 · 290 Inlägg

tänkte bara påminna folket om denna utställningen! anmäl era bilar så kommer detta bli en riktigt grym dag!

kolla gärna in mitt projekt! :) Jetta mk1 Motorbyte och uppfräschning
Volkswagen Jetta MK1 LX "fitment" (1984)
guppi
19 mars 2014 · 20 Inlägg

Finns det möjlighet till ström att låna?
Tänkte om man ev ställer ut kanske vill spela lite musik...

__rengel__
19 mars 2014 · 290 Inlägg

guppi skrev:
Finns det möjlighet till ström att låna?
Tänkte om man ev ställer ut kanske vill spela lite musik...

det står ett nummer i första inlägget, skriv ett sms till det numret och fråga så får du svar smile

kolla gärna in mitt projekt! :) Jetta mk1 Motorbyte och uppfräschning
Volkswagen Jetta MK1 LX "fitment" (1984)
Tubbex
19 mars 2014 · 1 517 Inlägg

Kommer med golfen! smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%
__rengel__
20 mars 2014 · 290 Inlägg

härligt! ställa ut med eller? smile

kolla gärna in mitt projekt! :) Jetta mk1 Motorbyte och uppfräschning
Volkswagen Jetta MK1 LX "fitment" (1984)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang