6534
Sök

Erfarenheter av Pioneer TS-WX206A Aktiv baslåda

Smålänning
7 887 Inlägg
11 maj 2007
Trådstartare
Lång rubik, Jag vet tongue

Jag går i köptankar, och funderar på att köpa en aktiv baslåda, nämligen den som näms i rubriken.
Pioneer Active Bandpass Subwoofer TS-WX206A, Och vill ha erfarenheter och tankar kring den suben, Både av experter och vanligt folk.

Vad tror ni? Är den bra? Jag körde tidigare med en TS-WX205A, alltså föregångaren, som lät mycket bra i min bil, men jag vill ha erfarenheter av denna subben också.

Länk: http://www.pioneer.se/se/products/25/13 … index.html

Nu vill jag inte ha kommentarer typ: "Köp en passiv bas i stället."

En passiv bas tar mycket plats, ger mindre ljud för pengarna (oftast), är svårare att plocka bort om man behöver lasta nåt stort. Alltså går dom bort.

Alla erfarenheter och kommentarer är välkomna.
Senast redigerat av twin_cam (11 maj 2007)

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Kettunen
11 maj 2007
Har hört denna bas! Tyckte det var mer tung bas än Fin & Rent ljud. Men inga fel på den alls!

Smålänning
7 887 Inlägg
11 maj 2007
Trådstartare
Tackar. Jag har 6*9:o i hatthyllan som står för mellanbasen, och dom vet jag att dom inte kommer att bli slavar, för det funkade med den gamla.

Vill ha dedär lilla extra vid låga frekvenser.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Kettunen
11 maj 2007
Det kommer du garanterat få.

Smålänning
7 887 Inlägg
11 maj 2007
Trådstartare
Ok. Tackar smile

Sök