2460
Sök

Ljud i Jänk

27 Inlägg
10 maj 2007
Trådstartare
hejhejhej, har en dodge gt 66a som jag försöker få till ljudet i lite granna så man kan plonka på lite smile har för tillfället en fallfärdig cd (som ska bytas snart mot en halvny jvc) 4" gas i dörrarna och 2 st sony xplöd 6.9or i hatthyllan, 2 stycken zulex 10or, Mutant NW480SP steg och en kond på 1 farad, profitexx.. men basarna är så tungdrivna så jag funderar på att fimpa dom plus kondensatorn. någon som har lite tips, trix och knåp för ett bra ljud till en liten peng? / tack på förhand =P

* Live Fast Die Young?! *

Våga Vägra Volvo!
326 Inlägg
10 maj 2007
Hmm, ska du ha en baslåda i en jänkare? Ajajaj!mad

Vad sa du? Har Pappa betalat?

27 Inlägg
11 maj 2007
Trådstartare
haha man lär ju höra basgångarna wink

* Live Fast Die Young?! *

Beredare
561 Inlägg
11 maj 2007
Köp en sån baslåda som min...... tongue

(Bild finns på min sida)

Mvh Jonas

296 Inlägg
11 maj 2007
hm  en bas i jänkaren    nä  det är bättre att skaffa ett ordentligt framsystem med steg.   och sen köpa en riktigt bra 8"

Våga Vägra Volvo!
326 Inlägg
11 maj 2007
Man ska INTE ha en baslåda i en jänkare!mad

Vad sa du? Har Pappa betalat?

296 Inlägg
12 maj 2007
jaja  du har sagt det nu.   men det är bättre med en baslåda som är ordentligt gjort än 2st 6*9 i hatthyllan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!      det är svårt å bygga i en jänk inget ska synas!    men om han köper en fin bas  som tyvär ofta bruka vara dyrare,   och gör  det snyggt kommer ingen uranför märka att han har en bas !                     baslåda= durr durr i bagage luckan ???      absolut inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sök