2849
Sök

Volvo V70N -07

Volvo V70N -07 som ska piffas till med lite lull lull som tex. billjud, styling osv vi får se var vi hamnar i slutändan ;)

Jussi
62 256 Visningar
Uppdaterades senast 5 juni 2014
66 Inlägg
2 juni 2014
Tjeena!

Victor här från VN Vinyls.

Du/ni har lyckats väldigt bra med filmen måste ja säga, helt klart rätt färg på bilen.
Kul när vi får se lite bilder på våra produkter från våra kunder samt kul med all positiv kritik smile

Får vi använda dina bilder i reklamsyfte?

Allt gott

MVH
Victor Palaic
VN Vinyls
http://www.vnvinyls.se

#paintisdead - Vi hjälper dig med vinylen!

Jussi
71 Inlägg
5 juni 2014
Trådstartare
pallleee skrev:
Tjeena!

Du/ni har lyckats väldigt bra med filmen måste ja säga, helt klart rätt färg på bilen.
Kul när vi får se lite bilder på våra produkter från våra kunder samt kul med all positiv kritik smile

Allt gott

MVH
Victor Palaic
VN Vinyls

Kul att ni hittat hit big_smile skulle skicka bilder till eran mail men har glömt bort det helt sad minne som guldfisk.
Absolut! helt klart att ni får använda dom big_smile kul att folk gillar vad man gjort big_smile

Kolla in min Volvo V70N projekt tråd

Jussi
71 Inlägg
5 juni 2014
Trådstartare
ToxicNightmare skrev:
Grymt snyggt bygge du! smile
Vart  köpte du dom coiloversna? smile Är dom bra?
Prem lagt!

Tackar så mycket big_smile
Har köpt dom på j-spec fullt ställbara fram och bak även hård het på dämparna och jag älskar dom!
Synd bara att man måste hitta på något åt cambervinkeln på backhjulen sad sliter så mycket däck sad

Kolla in min Volvo V70N projekt tråd

2 030 Inlägg
5 juni 2014
snygg v70!! prem lagd smile

Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.

98 Inlägg
6 juni 2014
sjukt snygg v70:) gick den i genom bes med tonade framljus? och får vi se en bild bakifrån på diesel jappsen? tongue

66 Inlägg
7 juni 2014
_jussi_ skrev:
pallleee skrev:
Tjeena!

Allt gott

MVH
Victor Palaic
VN Vinyls

Kul att ni hittat hit big_smile skulle skicka bilder till eran mail men har glömt bort det helt sad minne som guldfisk.
Absolut! helt klart att ni får använda dom big_smile kul att folk gillar vad man gjort big_smile

Schysst tack! smile

#paintisdead - Vi hjälper dig med vinylen!

407 Inlägg
9 juni 2014
_jussi_ skrev:
ToxicNightmare skrev:
Grymt snyggt bygge du! smile
Vart  köpte du dom coiloversna? smile Är dom bra?
Prem lagt!

Tackar så mycket big_smile
Har köpt dom på j-spec fullt ställbara fram och bak även hård het på dämparna och jag älskar dom!
Synd bara att man måste hitta på något åt cambervinkeln på backhjulen sad sliter så mycket däck sad

Men det sitter väl sådan ''camber-skruv'' som det gör på massa andra coilovers? yikes
Min polare har det på sina coilovers iaf.

3 860 Inlägg
9 juni 2014
Vet inte om det gör någon skillnad när man monterat coils, byter man endast dämparna (gjorde det på den förra) så kan man endast justera camber bak väldigt lite pga hur bilen är byggd.

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech

Sök