3007
Sök

Intressant med en professionell promodvd för er bil?

2 Inlägg
15 maj 2007
Trådstartare
Hej! Frilansar lite just nu och gör reklamfilm, musikvideos, informationsfilm och annat. Tanken slog mig att det kanske skulle vara intressant för er som bland annat ställer ut era bilar på mässor och sådant att ha en snygg promodvd för er bil som kan visas för besökande på mässorna, här på garaget och för ev. sponsorer? Skulle det vara intressant med något liknande. Tips och idéer välkomnas gärna!

Leg. Spådam
816 Inlägg
15 maj 2007
Jag hade tyckt det var coolt att ha en sån film även om man inte ställer ut, men sen kommer så klart frågan om vad det skulle gå lös på in i bilden.

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

Miklen
15 maj 2007
Frågan många nog vill ha svar på är nog : Hur pass gratis är det smile

Lumpare
141 Inlägg
15 maj 2007
Miklen skrev:
Frågan många nog vill ha svar på är nog : Hur pass gratis är det smile

hehe precis! smile

410 Inlägg
15 maj 2007
hehe precis vad kostar det ?

Copyright @ Rybbs Production

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
15 maj 2007
det låter dyrt smile

2 Inlägg
15 maj 2007
Trådstartare
Jag har tidigare tagit runt 3000-5000 för den här typen av uppdrag och det är inkl dvdmeny samt omslag.

Power by S13
271 Inlägg
15 maj 2007
Har DU några exempel på tidigare "DVDer" du gjort tidigare?

Miklen
15 maj 2007
3-5000..hmm jahaja.. Jo d kan man väl betala om man är ett företag annars är det nog enklare att slänga ihop ett själv smile PS! Säger inte att det är ett för högt pris ja vet vilket jobb å tid som ligger bakom DS.

paparazzi
349 Inlägg
15 maj 2007
ar oxå tänkt göra lite sånt fast på amatörnivå.. ska lätt göra en på min bil iaf.. big_smile har sugpropps stativ å kamera nu.. så blire film sen när bilen ä klar big_smile ska bli kul å se va ja kan lyckas me big_smile hahahahaha

Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu -------------
www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.

Sök