7759
Sök

Var kan man köpa Optima yellowtop 2,7? + ctek fråga.

144 Inlägg
16 maj 2007
Trådstartare
Har sökt på gamla trådar och hittat en del länkar men dom flesta fungerar inte eller så finns det inga optima-batteri på den sidan..
Därför vill jag nu ha svar på webbutiker som säljer optima i dagsläget? Får bara plats med den som heter 2,7 tror jag det var.. (13cm bred)
Vet om 2 butiker här i stan som säljer men jag vill ändå veta om andra butiker som har så jag kan jämföra priser..

Vill också veta vilken ctek laddare jag ska ha. Har 3st slutsteg, 2st 12tums-basar, en dvdsterio med skärm en konding och 4st högtalare ifrån soundstream. har inte räknat ut vad mycket dom drar. vi ska ställa ut på edaträffen och dema för ljudgaragen och kan ju då inte ha bilen på hela tiden så därför köper vi nytt batteri och behöver då en ctek laddare efter vad jag förstått.. men klarar man sig med en xs3600 eller måste man ha xs7000? tror inte vi kommer spela så länge och ofta när bilen ävständ förutom på träffen, oftast har vi ju bilen på när vi spelar.. så vad rekomenderar ni? Ska självklart höra mer med firmorna istan men vill även höra från er smile  //Milli

657 Inlägg
16 maj 2007
såg nu att de bara va 4,2 liters.. men kolla runt på blocket.. brukar finnas där

21 761 Inlägg
16 maj 2007
För att kunna underhållsladda bra medan ni spelar så behövs en stor laddare, tex XS25000, men jag tror att XS7000 fungerar tillräckligt bra.

Ställen som säljer Optima är bla:
http://inac.se 
www.farmtrade.se 
www.battericentralen.se

Sedan ska ju Optima finnas på ställen som säljer Varta.

144 Inlägg
16 maj 2007
Trådstartare
Drönirettab skrev:
För att kunna underhållsladda bra medan ni spelar så behövs en stor laddare, tex XS25000, men jag tror att XS7000 fungerar tillräckligt bra.

Ställen som säljer Optima är bla:
http://inac.se 
www.farmtrade.se 
www.battericentralen.se

Sedan ska ju Optima finnas på ställen som säljer Varta.

hittar inga priser på dom sidorna..? okey.. får nog bli en xs7000..

Sök