3345
Sök

Folk som sålt sina bilar kan ju radera dem från sin sida å lägga dem bland Ex lr nått!!

601 Inlägg
16 maj 2007
Trådstartare
Man ser folk här som har sina bilar kvar på sin garagetsida fast de sålt bilen. Tycker ni ska ta bort dem å lägga dem i ert galleri då under en kategori Ex lr nått. Har sett flera fall då folk har sina bilar kvar även fast de inte äger den längre. Va tycker ni andra? Är de rätt å ha kvar sin gamla bil på förstasidan? roll

9 108 Inlägg
16 maj 2007
Det är mot reglerna, sålda bilar ska rapporteras..

601 Inlägg
16 maj 2007
Trådstartare
MilleN skrev:
Det är mot reglerna, sålda bilar ska rapporteras..

Ok jag vet att jag sett ett par bilar här på garaget som är sålda å folk fortfarande har på sin sida där man kan sätta betyg på dem å så.

2 594 Inlägg
16 maj 2007
för att dom kanske inte orkat va vet jag en del skriver ju att den är såld tex. har skälv kvar två bilar här och kommer ha det tills jag fått bet för och den inte står på mig längre. sen kommer jag ta bort dom och lägga dom under galleri tycker jag man ska göra me om man inte står på bilen..

601 Inlägg
16 maj 2007
Trådstartare
Sant. Men de ja sett har bilen kvar som vanligt å har haft de länge nu.

Biltokig
870 Inlägg
16 maj 2007
Det tog ett litet tag innan jag lärde mig hur man flyttade bilar, men såfort ja hade lärt mig så flyttade jag dom - med andra ord har ja bara bilar ja äger på garaget nu wink

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

Sök