3263
Sök

Hjälp oss undersöka Toyotas marknadsföring!

3 Inlägg
19 maj 2007
Trådstartare
Vi är ett gäng på Södertörns Högskola som just nu skriver en mindre uppsats om Marknadsföring, eller närmare bestämt om företags Identitet och Image.
Det vore kanon om ni kunde hjälpa oss att utreda detta genom att svara på Internetenkäten nedan.

Enkäten berör företaget Toyota och består endast av 13 frågor som den kvicktänkte besvarar på mindre än två minuter!

- Undersökningen

Ni får gärna vädra era åsikter och tankar om Toyota samt enkäten i tråden!

Tack!

Fartsyndare/Musik-narkoman
199 Inlägg
19 maj 2007
varsågod.. *hoppas den kom fram* (det uppstod en :sidan kan inte visas efeter att jag skickat enkäten) tongue

Jag kommer bara ihåg saker som är viktiga, Eller var det saker som som är oviktiga?

3 Inlägg
19 maj 2007
Trådstartare
Tack så mycket! Verkar dock tyvärr som att belastningen blev lite för stor, går trögt att skicka... Men kul med stort intresse smile

Zoom Zoom
381 Inlägg
20 maj 2007
så då var det klart tongue

Power is Nothing Without Control

3 Inlägg
20 maj 2007
Trådstartare
Tack för alla svar vi har fått och hoppas att javaservern inte segat allt för mycket!

Nu har vi fått tillräckligt många svar och jag tar bort enkäten!

Om nån är intresserad kan jag iaf meddela att de som kör eller åker Toyotor regelbundet tycker att bilarna både har bättre kvalitet och är sportigare än vad de som inte åkt en Toyota på sista tiden tycker smile

Och Toyotas nuvarande slogan i Europa är "Today Tomorrow Toyota", och inte den gamla dängan "My Toyota is fantastic" som väldigt många trodde på. smile
Senast redigerat av 0la (20 maj 2007)

Sök