sterio/dvd

camaro_mannen
13 november 2005 · 27 Inlägg

nu har jag ett mds slutsteg på 600w fyra mds dynamic 6.5 tummare och en infiniy bas som drivs av en pioneer 4x50 watts mosfet sterio. inga högtalare är kopplade till sterion utan alla är kopplade till slutsteget.
men har funderat på att byta till en dvd och sett att det finns billiga för bara några tusen och då är det en dvd med inbygd indash monitor jag snackar om. men har funderat på att den måste ju vara sämmre än min gammla sterio men kommer det att märkas då jag har kopplat alla högtalare till slutsteget och ingen drivs av sterions effekt utan bara av dens lågnivå?

Janken Driver
13 november 2005 · 2 111 Inlägg

camaro_mannen skrev:
nu har jag ett mds slutsteg på 600w fyra mds dynamic 6.5 tummare och en infiniy bas som drivs av en pioneer 4x50 watts mosfet sterio. inga högtalare är kopplade till sterion utan alla är kopplade till slutsteget.
men har funderat på att byta till en dvd och sett att det finns billiga för bara några tusen och då är det en dvd med inbygd indash monitor jag snackar om. men har funderat på att den måste ju vara sämmre än min gammla sterio men kommer det att märkas då jag har kopplat alla högtalare till slutsteget och ingen drivs av sterions effekt utan bara av dens lågnivå?

Var hittar man in-dash för bar några tusenlappar? tell me please! smile

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Goffen Administratör
13 november 2005 · 2 974 Inlägg

på blocket utan kvitto typ

En kopp av den svarta såsen...
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
camaro_mannen
13 november 2005 · 27 Inlägg

http://www.importservice.nu/
finns från några tusen och uppåt med kvitto

Drönirettab
13 november 2005 · 21 761 Inlägg

Det borde inte bli någon skillnad om du kopplar DVD:n på samma sätt som den nuvarande stereon, alltså lågnivå.

camaro_mannen
13 november 2005 · 27 Inlägg

tackar då chansar jag och byter till det

Fredrik 945
14 november 2005 · 28 Inlägg

Kolla upp kvalitén på bilden inna du gör för mycket......Dom flesta billliga brukar har en kvalité som är under kritik!!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang